خبرگزاری کار ایران

آشنایی با گزینه عراقی استقلال؛ آمار ضعیف گل و پاس گل و اصرار بی‌مورد به تک‌روی!

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۶۸

بازیکن جوان عراقی که گزینه آبی‌پوشان است آمار متوسطی از خودش به ثبت رسانده.

به گزارش ایلنا، حسین‌علی جاسم الساعدی بازیکن 22 ساله عراقی الزوراء عراق که فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر و باشگاه القطر توپ می‌زد جدی‌ترین گزینه باشگاه استقلال برای پر کردن جای خالی آیاندا پاتوسی است. این هافبک هجومی که درسایت ترانسفر مارکت 450 هزار یورو ارزش‌گذاری شده، توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را هم دارد. حسن علی در فصل 19-2018 که بازیکن القطر بود 22 بازی برای این تیم انجام داد که حاصل آن 1651 دقیقه بازی و 4 گل زده است.

البته او در لیگ ستارگان 21 بازی انجام داد و فقط 3 یار موفق به گلزنی شد که 2 مرتبه آن در یک بازی برابر الغرافه بود! ساموئل اتوئو مهاجم سرشناس و ستاره پا به سن گذاشته کامرونی با 7 گل زده بهترین گل زن این باشگاه بود.   القطر در پایان لیگ ستارگان قطر بین 12 تیم در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت و به دسته پایین‌تر سقوط کرد. در فصل گذشته لیگ قهرمانان  مهدی طارمی با الغرافه 8 گل، امید ابراهیمی با الاهلی 4 گل و رامین رضاییان با الشحانیه 4 گل به ثمر رساندند.

جالب اینکه ژاوی هرناندز با السد در فصل گذشته فقط 2 گل زده داشت. وسلی اشنایدر هم با الغرافه در فصل گذشته لیگ ستارگان 6 گله شد.کریم بوضیاف هم در طول فصل فقط یک گل زده در کارنامه‌اش دارد. بغداد بونجاح،اکرم عفیف و یوسف العربی به  ترتیب با 39، 26 و 26 گل زده بهترین گلزنان این لیگ بودند! 

حتی یک پاس گل هم نداده است!

در کارنامه یک‌فصل اخیر حسین‌علی یک نکته جالب دیگر هم به چشم می‌خورد. او  فصل گذشته در رده باشگاهی حتی یک‌بار هم به‌عنوان هافبک هجومی به میدان نرفت. او اغلب در  وینگر چپ و راست به میدان رفته است. این بازیکن جوان و ملی‌پوش در فصل 2018 و 2019  درمجموع 27 بازی انجام داده است که 22 بازی برای القطر و 5 بازی هم برای الزوراء  در AFC کاپ بود. درمجموع این بازی‌ها 5 گل زده که یک گل برای باشگاه عراقی و 4 گل برای تیم قطری بود اما حتی یک پاس گل هم در کارنامه او دیده نمی‌شود.

13 بازی ملی و یک گل زده

در رده ملی هم حسین‌علی طی یک‌فصل اخیر  13بار برای تیم ملی عراق به میدان رفته است. 8 بار در بازی‌های دوستانه بین المللی که نتیجه‌اش یک گل زده بود. 4 بازی هم در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی عراق انجام داده است که موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشده است.یک‌بار هم در مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی عراق بازی کرده که در اینجا هم دستاوردی در کارنامه‌اش دیده نمی‌شود! 

هم قد پاتوسی هم نیست!

در شرایطی این بازیکن با آیاندا پاتوسی مقایسه می‌شود که مه تنها رزومه و کارنامه‌اش، که حتی قد و قامت او هم از این اهل ستاره آفریقایی جنوبی استقلال در فصل گذشته کمتر و ضعیف‌تر است! پاتوسی 26 ساله در نیم‌فصل دوم 4 گل حساس برای استقلال به ثمر رساند و چند پاس گل  برای هم‌تیمی‌هایش ساخت تا به ارزشمندترین بازیکن لیگ ایران در نیم‌فصل دوم  تبدیل شود.از طرف دیگر ارزش پاتوسی امروز یک‌میلیون یورو و بیش از 2برابر این بازیکن جوان و گمنام عراقی است. گزیده بازی‌های حسین‌علی  نشان می‌دهد که او زیاد تک‌روی می‌کند و خودخواه است و با اصرار با دریبل زدن توپ‌های فراوانی را هنگام حمله به تیم رقیب تقدیم می‌کند.تقریباً هیچ ارسال کلیدی هم در بازی‌های او با پیراهن القطر دیده نمی‌شود. حتی فیلم منتخب حرکات و بازی‌های این بازیکن  هم‌چشم نواز نیست!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز