خبرگزاری کار ایران

جوانان افتخار آفرین والیبال به دیدار مقام معظم رهبری رفتند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۶۵

والیبالیست‌های تیم جوانان کشورمان که به تازگی به قهرمانی رقابت‌های جهانی رسیدند به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیش از ۱۰۰ تن از مدال‌آوران المپیادهای علمی و همچنین اعضای تیم والیبال جوانان که به تازگی در رقابت‌های جهانی به قهرمانی دست یافتند، صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

تیم جوانان والیبال ایران موفق شد با درخشش در بحرین برای اولین مرتبه به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان:

الحمدلله جوانهای ما توانستند افتخار بیافرینند، آن‌هم در کجا؟ در کشوری که البته مردمش با ما خیلی خوبند منتها حکومتشان با ما بد است؛ رفتید آنجا در قله‌ی والیبال ایستادید. این خیلی باارزش است. مردم خوشحال شدند و من هم از جهت خوشحالی مردم خیلی خوشحال شدم.

درباره‌ سرمربی ایرانی هم همیشه اعتقادم این بوده و واقعاً معتقدم این برای کشور ما، باشگاه‌ها و مجموعه‌های ایرانی شایسته است. البته دخالتی نمیکنم اما لزومی ندارد [سرمربی ایرانی نباشد]. یک وقتی هم که سرمربی ایرانی گذاشتند تشکر کردم. از اینکه یک سرمربی ایرانی توانسته جوانها را به اینجا برساند خوشحال شدم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز