خبرگزاری کار ایران

پیامدهای مصدومیت لیونل مسی برای بارسا و آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۳۸

فوق ستاره آرژانتینی بارسا در حالی درگیر مصدومیت شده که بازی‌های مهمی در پیش دارد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی بعد از تعطیلات طولانی به بارسلونا برگشت و در جام خوان گامپر سخنرانی کرد، بعد به تمرین صبح برگشت اما نتوانست جلسه تمرین را به آخر برساند و حالا تور آمریکا را از دست داده و شاید به بازی اول فصل برابر اتلتیک بیلبائو هم نرسد اما آخرین مصدومیت فوق‌ستاره بارسا چه پیامدهایی دارد.

 

 1- از دست دادن تور آمریکا

مسی که با تیم ملی آرژانتین در کوپاآمه‌ریکا بازی کرده بود، بعد از همه به تیم برگشت و قرار بود برای نخستین بار در تور آمریکا برای بارسلونا بازی کند. می‌توانست با حضور در این تور با ورودی‌های جدید بخصوص آنتوان گریزمان و فرنکی دیونگ ارتباط بهتری برقرار کند که مصدومیت ساق پا همه معادلات را به هم زد.

 

 2- مصدومیت‌های پیش‌فصل و تأثیر روی فصل

هیچ‌کس از مصدومیت استقبال نمی‌کند بخصوص اگر در پیش‌فصل باشد چون در آن، بازیکنان آمادگی جسمانی لازم را برای یک فصل سخت و طولانی کسب می‌کنند و هر گونه مصدومیت باعث می‌شود از هم‌تیمی‌ها عقب بمانند. این شروع دیرهنگام یعنی مسی زمان بیشتری برای سرعت گرفتن لازم دارد. عجله برای بازگشت می‌تواند موجب مصدومیت‌های کوچک و جدید شود. ارنستو والورده و تیمش باید مطمئن شوند که مسی در بهترین شرایط جسمی به پایان فصل می‌رسد حتی اگر لازم باشد رژیم و تمرین جداگانه‌ای برایش در نظر بگیرند.

 

 3- تردید برای افتتاحیه لالیگا

اگر چه مصدومیتش جزئی است اما شاید به بازی با اتلتیک بیلبائو در آغاز فصل نرسد. تا این بازی 11 روز فاصله است و اگرچه به او چراغ سبز نشان دادند اما شاید ارزش ریسک نداشته باشد.

 

 4- جریمه مالی به خاطر بازی نکردن در آمریکا

مصدومیت مسی این بار یک ضرر دیگر برای بارسلونا دارد و آن مالی است. باشگاه قرارداد بسته که مسی در هر دو بازی دوستانه مقابل ناپولی به میدان برود و حالا که این اتفاق نمی‌افتد، بارسا باید تاوانش را بدهد. مسی در تور ژاپن که بارسا با چلسی و ویسل کوبه بازی کرد هم بازی نکرد.

 

منبع: اسپورت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز