خبرگزاری کار ایران

تنور مسابقات لیگ دو ومیدانی، امسال داغ‌تر از هر سال

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۰۹

رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور از اواخر مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مرحله نخست از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 1398 از اواخر مردادماه در تهران آغاز خواهد شد و امسال با رنگ و بویی جدید در حضور تیم‌های صاحب نام و عنوان دار رقابت‌های لیگ، امید آن است که شاهد برگزاری و رقابت‌های جذاب دو و میدانی کاران در مسابقات باشگاهی باشیم.

با رایزنی‌های مجید کیهانی رییس فدراسیون د و ومیدانی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مدیران باشگاه‌های صاحب نام در ورزش کشور در خصوص حمایت از ورزش دو و میدانی و ترغیب آن‌ها برای حضور در چرخه مسابقات لیگ و اعلام آمادگی و اشتیاق تیم‌ها برای حضور در مسابقات، می‌توان این دوره از مسابقات لیگ را یکی از پرشورترین رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور نام برد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور یکی از فرصت‌هایی است که ورزشکاران این رشته ورزشی با حضور در تیم‌های مختلف به نوعی با کسب امتیازات در طول مراحل برگزاری، با عقد قرارداد با باشگاه‌ها درامد زایی می‌کنند. این فرصت برای تمامی ورزشکاران مهیا است تا با حضودر در ترکیب تیم‌های شرکت کننده شانس خود را برای کسب عنوان‌ها و جمع آوری امتیازات برای تیم‌های خود از منابع مالی آن بهره مند شوند. فدراسیون دو ومیدانی نیز با ساماندهی این رقابت‌ها در سال جاری نسبت به دعوت از تیم‌های مطرح و صاحب نام و همچنین تدوین آیین نامه برگزاری مسابقات و حضور تیم‌های شرکت کننده، سعی بر آن دارد تا این رقابت‌ها را امسال به بهترین نحو و کیفیت برگزار کرده تا خدمتی بر ورزشکاران این رشته ورزشی باشد. 

مرحله نخست این مسابقات در بخش آقایان طی روزهای 27 و 28 مردادماه و در بخش بانوان نیز طی روزهای 31 شهریورماه و 1 مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

تا کنون تیم‌های آسان پرداخت، نفت تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، سپاهان، مس کرمان، مس سونگون، پلیمر خلیج فارس و دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز