خبرگزاری کار ایران

مهم نیست که هفته دوم به پرسپولیس خوردیم

صادقیان: نمی‌دانم اسدی از سپاهان چقدر خواسته ولی پول زیادی به او ندادیم/ با تیم ملی برای بازیکنان ملی‌پوش‌مان تعامل داریم

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۶۴

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در خصوص اخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: از شرایط نقل و انتقالات راضی هستیم. دو بازیکن دیگر را جذب کنیم تیم‌مان کامل می‌شود. هر دوی این بازیکنان در پست مهاجم هستند و در تلاش هستیم تا چند روز آینده آن را نهایی کنیم.

وی ادامه داد: شاید باور نکنید در فصل نقل و انتقالات بالای 110 بازیکن خارجی را از طریق فیلم و رزومه مورد بررسی قرار دادیم، حتی خیلی از این بازیکنان را شخص دنیزلی و کادر فنی‌اش رصد می‌کرد.

صادقیان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر افزود: برای ما قرعه‌کشی زیاد ملاک نبود زیرا باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و اگر قرار است یک تیم عنوان خوبی را کسب کند باید کیفیت فنی بالایی داشته باشد و ما تلاش می‌کنیم که امسال جزو این تیم‌ها باشیم.

مدیرعامل تراکتور درباره اینکه در هفته دوم باید مقابل پرسپولیس به میدان برود تصریح کرد: همان‌طور که گفتم فرقی نمی‌کند در کدام هفته مقابل کدام تیم به میدان برویم. شاید اصلا طبق قرعه، ما در هفته اول به پرسپولیس برخورد می‌کردیم.

وی درباره اینکه آیا امکانات ورزشگاه یادگار امام تکمیل شده است یا خیر، افزود: 90 درصد ورزشگاه تکمیل شده است و 10 درصد باقی مانده هم مربوط به بازسازی صندلی‌ها است. البته ما داریم صندلی‌های کهنه ورزشگاه یادگار را تعویض می‌کنیم.

صادقیان درباره اینکه در تیمش 9 ملی‌پوش حضور دارند و این با توجه به برنامه‌های تیم ملی تراکتور در آینده به مشکل بر خواهد خورد یا خیر، خاطرنشان کرد: اولویت برای ما تیم ملی است و دوست داریم همیشه هر کمکی از دستمان بر می‌آید برای موفقیت تیم ملی انجام دهیم.

مدیرعامل تراکتور درباره اینکه سپاهانی‌ها مدعی شدند که اسدی از این تیم پول زیادی خواسته و آیا تراکتور هم چنین پولی را پرداخته کرده یا نه، افزود: سپاهانی‌ها نظر خودشان را داده‌اند. ما که نمی‌توانیم روی ادعای آنها صحبت کنیم. مطمئن باشید پول زیادی به اسدی پرداخت نکرده‌ایم.

صادقیان در پایان درباره اینکه تراکتور باید در هفته چهاردم لیگ با ماشین‌سازی بازی کند و با توجه به مالکیت همزمان در هر دو تیم این موضوع مشکل‌ساز نخواهد شد، گفت: شما از الان از کجا می‌دانید که شرایط ماشین‌سازی در لیگ چگونه خواهد بود؟ الان مالکیت استقلال و پرسپولیس هم یکسان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز