خبرگزاری کار ایران

شیعی: صلاح نیست لیگ از این دیرتر شروع شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۵۷

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: حرف آقای تاج این است که حداقل 6 استادیوم آماده برگزاری مسابقات شود. مطمئناً روند آماده‌سازی ورزشگاه به شکل خوبی پیش رفته و من امیدوار هستم مسابقات لیگ هر چه سریع‌تر برگزار شود.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی پیش از مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر و زمان شروع بازیها گفت: طبق قول و قراری که گذاشتیم بازی‌ها حتما شروع خواهد شد و صلاح نیست برگزاری مسابقات بیش از این دیر شود.

او ادامه داد: برنامه‌های تیم ملی هم باید اجرا شود و همه ارکان فدراسیون اتفاق نظر دارند که مسابقات لیگ زودتر برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در خصوص اینکه تاج مدعی شده بود برگزاری قرعه‌کشی به معنای آغاز بازی‌ها نیست،‌گفت:‌حرف آقای تاج این است که حداقل 6 استادیوم آماده برگزاری مسابقات شود. مطمئناً روند آماده‌سازی ورزشگاه به شکل خوبی پیش رفته و من امیدوار هستم مسابقات لیگ هر چه سریع‌تر برگزار شود.

شیعی در خصوص آخرین وضعیت پیکان گفت: چون 15 بازیکن از تیم پیکان جدا شدند مجبور شدیم 10 بازیکن جدید جذب کنیم تعویق لیگ هم فرصت خوبی برای ما بود تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. پیکان امسال تیم رو به جلویی خواهد بود و امیدوارم با بازی‌های زیبایی که انجام می‌دهد به لیگ برتر هم در شادابی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز