خبرگزاری کار ایران

ناصری ۳ بازی برای پدیده انجام داده است

گلر لیگ برتری چطور استقلالی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۱۱۲

این گلر 26 ساله با توجه به انجام 3 بازی در لیگ هجدهم سهمیه حساب می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدناصری دروازه‌بان فصل گذشته پدیده خودرو مشهد و پیکان که به‌صورت تستی یک هفته در تمرین استقلال حضور داشت، سرانجام به لحاظ فنی مورد تائید بهزاد غلامپور و استراماچونی قرار گرفت تا از باشگاه بخواهند که به‌عنوان دروازه‌بان دوم با او قرارداد ببندد. مشکل اصلی درباره ناصری این است که در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم در هفته اول تا سوم  دروازه‌بان پدیده بود و برابر پرسپولیس،استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به میدان رفت.

در این 3 بازی 2 گل دریافت کرد و یک کلین شیت داشت که یکی ازگل‌های خورده او از روی نقطه پنالتی و توسط علی علیپور بود. ناصری بعد از هفته چهارم به نیمکت نشین یوسف بهزادی تبدیل شد تا با آمدن میلاد فراهانی به پدیده، در نیم‌فصل به‌صورت توافقی جداشده و به پیکان رفت. او در پیکان هم نیمکت نشین وحید شیخ ویسی و مهدی امینی بود و حتی یک بازی هم انجام نداد.

این گلر 26 ساله با توجه به انجام 3 بازی در لیگ هجدهم سهمیه حساب می‌شود. اگر همان‌طور که مدیر برنامه‌های بلبلی اعلام کرده او سهمیه امید باشد، آبی‌ها هنوز یک جای خالی در لیست خودشان دارند. در غیر این صورت برای جذب ناصری باید یکی از خریدهای لیگ برتری خودشان را کنار بگذارند. باید منتظر ماند و دید سرانجام استقلالی‌ها چه راهکار و راه‌حلی برای خرید ناصری پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز