خبرگزاری کار ایران

فریدون زندی: استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق شود/ حسینی به یک ذخیره مطمئن نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۱۰

هافبک سابق استقلال معتقد است تغییرات زیاد در تیم قطعا به ضرر تیم است.

به گزارش ایلنا، فریدون زندی هافبک محبوب استقلالی‌ها این روزها در سن‌پائولی آلمان مشغول است. او دورادور شرایط استقلال را پیگیری می‌کند و معتقد است آن‌ها در این فصل می‌توانند به موفقیت برسند. زندی اعتقاد دارد وجود بازیکن باتجربه در هر تیمی ضروری است.

 

* استقلال تاکنون در بازی‌های دوستانه‌اش شرایط خوبی داشته است.

به‌هرحال اول در بازی‌های تدارکاتی نتیجه ملاک نیست و مهم این است که بتوانیم تیم را به هماهنگی برسانیم. استقلال قطعاً امسال کارش از همه سال‌های دیگر سخت‌تر است زیرا تغییرات زیادی در این تیم صورت گرفته است.

 

* با تغییرات زیاد در یک تیم موافق هستید؟

قطعاً به ضرر تیم است زیرا آن‌طور که من شنیده‌ام نزدیک به 17 بازیکن این تیم جدا شده‌اند و خیلی از این بازیکنان هم بازیکنان اصلی این تیم بوده‌اند. استقلال ابتدا باید بازیکنان جایگزین آن‌ها را جذب کند و سپس برای هماهنگ شدن آن‌ها تلاش کند و این کمی زمان‌بر است.

 

* به نظرتان استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق شود؟

اگر به او زمان بدهند می‌تواند موفق شود زیرا من سال‌ها در تیم‌های اروپایی هم کار و هم بازی کرده‌ام به‌خصوص مربیان ایتالیایی که در کارشان سخت‌کوش و جدی هستند. آن‌ها با کسی تعارف ندارند و همین مسئله می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند.

 

* بازیکنان جوانی به استقلال جذب شده‌اند که با توجه به عدم تجربه، ممکن است برای این تیم دردسرساز شوند. شما با این موضوع موافقید؟

به‌هرحال تجربه در هر تیمی یکی از فاکتورهای موفقیت است. بازیکن جوان در تیم داشتن خوب است به شرطی که در کنار آن‌ها بازیکن باتجربه هم حضور داشته باشد. البته استقلال به نسبت سال‌های گذشته‌اش تیم خوبی جمع‌وجور کرده و آن‌طور که من در فضای مجازی شرایط این تیم را دنبال می‌کنم استقلال می‌تواند امسال به موفقیت برسد.

 

* بهترین خرید استقلال را کدام بازیکن می‌دانید؟

فکر می‌کنم علی دشتی می‌تواند خرید خوبی برای استقلال باشد زیرا در اکثر بازی‌های این تیم در این فصل موفق به گلزنی شده است و این نشان می‌دهد که او چقدر باانگیزه است. البته استقلال هنوز در بعضی از پست‌ها دچار کمبود است و آن‌ها باید به‌خصوص در خط دروازه یک ذخیره خوب و مطمئن برای حسینی پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز