خبرگزاری کار ایران

حدادی:در 35 سالگی برای مدال المپیک تلاش می کنم/ آقای وزیر زیر آفتاب سیاه شده ام

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۹۳۱

قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: قول می‌دهم در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را بگیرم و سپس در سن ۳۵ سالگی برای مدال المپیک تلاش کنم.

به گزارش ایلنا، وزیر ورزش و جوانان  پس از بازدید از تمرینات تیم ملی کاراته و در راه حضور در تمرینات تیم ملی تکواندو، در محل تمرین احسان حدادی حاضر شدند که تمرینات بدنسازی خود را در آکادمی المپیک پیگیری می‌کرد.

حدادی در این دیدار ضمن تشکر از وزیر ورزش گفت: قول می‌دهم در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را بگیرم و سپس در سن ۳۵ سالگی برای مدال المپیک تلاش کنم.

او ادامه داد: امسال ۶۷ متر انداختم و قول می‌دهم هر کسی در المپیک ۶۸ و نیم بیاندازد طلا می‌گیرد. قول می‌دهم بهترین نتیجه را در جهانی و المپیک بگیرم. اگر ذهنم آرام باشد و دغدغه‌هایی مثل گرفتن ویزا و سایر مسائل جانبی نداشته باشم. دوستان می‌گویند ما طلای المپیک داریم اما تو نایب هستی. هر طور شده باید طلای المپیک بگیرم.

وزیر ورزش خطاب به او گفت: با این انگیزه‌ای که از شما می‌بینم، مطمئنم بهترین نتیجه را در المپیک می‌گیرید. مدالت که قطعی است و این امید را داریم که حتی به مدال طلا برسید.

وی سپس به شوخی خطاب به حدادی گفت: دوربین‌ها و خبرنگاران هم اینجا حضور دارند و صحبت های تو را ثبت می‌کنند.

حدادی نیز به شوخی گفت: آقای دکتر سخت تمرین می‌کنم. اگر می‌بینید سیاه شده ام بخاطر سولاریوم نیست بلکه بخاطر تمرین زیر آفتاب است!

در پایان این دیدار صمیمی وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و همراهان با احسان حدادی عکس یادگاری انداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز