خبرگزاری کار ایران

تاج: با قرعه کشی لیگ برتر شروع نمی شود/ وزارت ورزش 9 ماه پولی به ما نداده

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۹۱۲

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تعداد باشگاه‌هایی که ورزشگاه ندارند باید بازی‌های خود را بدون حضور تماشاگر به استان مجاور منتقل کنند.

به گزارش ایلنا،  مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص زمان شروع لیگ برتر و گلایه مربیان گفت: مربیان باید با مدیر باشگاه‌ها هماهنگ کنند، مربی نباید با ما حرف بزند باید با مدیر باشگاه حرف بزند که ورزشگاه را آماده کنند. بسیاری از مدیران کل مسئولیت گرفتند این کار را انجام دهند من عکسی از شهدای ورزشگاه وطنی دیدم که صندلی‌ها را شماره گذاری کرده‌اند. اگر فردا قرعه کشی لیگ انجام می‌شود این موضوع به منزله آغاز لیگ نیست بلکه یک مرحله از مسیری است که طی کرده‌ایم.

تاج ادامه داد: اگر ورزشگاه‌ها آماده شوند در این صورت نماینده مجلس هم نمی‌گوید بدون امکانات لیگ را برگزار کنید. ۸۰ درصد مردم گفتند قبول داریم ورزشگاه‌ها باید تجهیز شوند و بدون امکانات برگزاری لیگ به مصلحت نیست، البته من حق را به مربیان می‌دهم اما باید فشار روی مدیریت بیاورند تا این حد امکان عادی و طبیعی را ایجاد کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تعداد باشگاه‌هایی که ورزشگاه ندارند باید بازی‌های خود را بدون حضور تماشاگر به استان مجاور منتقل کنند.

وی درباره به پایان رسیدن مدت سرپرستی شکوری عنوان کرد: بحث اساسنامه هست و مشکل اصلی وجود ندارد بند قانونی فراهم شده است انشاالله در شرایط مناسب معرفی خواهد شد.

تاج در باره دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این دیدارها انجام می‌شود ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که با ما همخوانی داشته باشند با توجه به اینکه مرحله مقدماتی جام جهانی قرعه کشی شده ویلموتس پیشنهاد داده بازی‌هایی را انجام دهیم که به درد بخور باشد البته تنگنای مالی فدراسیون فوتبال برقرار است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره پول‌های بلوکه‌ شده فدراسیون اظهار داشت: هنوز نتوانستیم این پول‌ها را بگیریم از وزارت ورزش هم 8-9 ماه است که پولی نگرفته‌ایم و امیدوارم این موضوع حل شود.

تاج درباره قرارداد ویلموتس گفت: قرارداد امضا شده اما هنوز نتوانستیم مشکل مالی را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز