خبرگزاری کار ایران

ادعای رییس کمیته وضعیت فدراسیون:

استثنایی قائل نمی‌شویم/ از ثبت قرارداد باشگاه‌های بدهکار جلوگیری می‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۹۸

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: در راستای اجرای بدون تبعیض قانون از ثبت قرارداد باشگاه‌های بدهکار با بازیکنان جدید جلوگیری به عمل آمده و اجازه دریافت کارت بازی نیز صادر نمی شود.

به گزارش ایلنا،جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت این فدراسیون اظهارداشت: همانطور که پیش از این بارها اعلام شده و بر این موضوع تاکید داشتیم در راستای اجرای صحیح و بدون تبعیض قانون از مواضع اعلام شده عقب نشینی نخواهیم کرد و باشگاهها ملزم به تسویه بدهی های خود پیش از ثبت قرارداد جدید هستند.

نورشرق در ادامه تاکید کرد:جا دارد تشکر کنیم از باشگاههای قانون مداری که پیش قدم شدند و نسبت به حل پرونده های خودشان در این کمیته اقدام کردند. تعداد زیادی از طلبکاران موفق به دریافت وجوه خود شده اند و تعدادی هم با توافق باشگاه رضایت دادند با این وجود برخی از باشگاهها هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نکرده اند. اگر این تصور برای آنها وجود دارد که در ساعات و روزهای پایانی موفق به دریافت مجوز خواهند شد و کمیته وضعیت استثنایی در این بین قائل می شود تاکید می کنیم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و در راستای اجرای بدون تبعیض قانون از ثبت قرارداد این باشگاهها با بازیکنان جدید جلوگیری به عمل آمده و اجازه دریافت کارت بازی نیز صادر نمی شود.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با توجه به ضرورت رسیدگی سریع و بدون وقفه به پرونده های متعدد سامانه این کمیته به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت راه اندازی خواهد شد که جا دارد از تلاش های حوزه فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال در این خصوص تشکر کنم. کلیه اشخاصی که مایل به طرح دعاوی در این کمیته هستند از هفته آینده می توانند با مراجعه به وب سایت از طریق سامانه به صورت آنلاین شکایات خود و مدارک مربوطه را ثبت کنند ، همچنین پیگیری مراحل رسیدگی به پرونده ها نیز به شکل آنلاین و غیر حضوری صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز