خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل الاتحاد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۰۹

ذوبی‌ها با چند تغییر نسبت به آخرین دیدار آسیایی خود به مصاف الاتحاد خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه زعبیل امارات به مصاف الاتحاد خواهد رفت تا دیدار مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را برابر حریف عربستانی برگزار کند.

ذوبی‌ها در این دیدار در شرایطی به مصاف حریف خود می‌روند که محمدرضا خلعتبری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

در ترکیب ذوب آهن محمدباقر صادقی که با جدایی رشید مظاهری گلر یک این تیم محسوب می‌شود در دروازه قرار گرفته است. در دفاع راست منصوریان ناچار است با وجود عدم آمادگی  صد در صد دانیال اسماعیلی‌فر از فخرالدینی در ترکیب اصلی استفاده کند. در دفاع میانی هم احتمالا زوج همیشگی محمد نژادمهدی و وحید محمدزاده حضور خواهند داشت و در سمت چپ هم به نظر می‌رسد حمید ملکی جوان شانس بیشتری از مسعود ابراهیم‌زاده داشته باشد.

در خط هافبک با وجود اضافه شدن مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان، با توجه به عدم آمادگی صد در صد این نفرات بعید است منصوریان از ابتدا به آنها بازی دهد و احتمالا گزینه‌های تعویضی تیم خواهند بود. در این صورت حمید بوحمدان تنها هافبک دفاعی تیم است و کمی جلوتر علیرضا چراغعلی جوان و قاسم حدادی‌فر با تجربه بازی خواهند کرد.

با جدایی اوساگوانا و محمدرضا حسینی از جمع ذوبی‌ها، چینش خط حمله این تیم هم دستخوش تغییراتی خواهد شد و ارسلان مطهری به پست مورد علاقه خودش در نوک حمله خواهد رفت و در کنار او محمدرضا عباسی و رضا حبیب‌زاده به عنوان مهاجمین کناری بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل الاتحاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز