خبرگزاری کار ایران

دنبال قهرمانی در جام شهدا نبودیم

عباسیان: سایپا امسال به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۴۷

هافبک تیم سایپا معتقد است برگزاری جام شهدا به این تیم کمک شایانی کرده است.

به گزارش ایلنا، معین عباسیان هافبک تیم سایپا معتقد است تعویق افتادن لیگ برای تجهیز استادیوم‌ها فقط بهانه است و بهتر است زودتر تکلیف شروع لیگ روشن شود چون بازیکنان و مربیان سردرگم هستند و تمرین بیش‌ازحد باعث فرسودگی بازیکن شده و آن‌ها را به لحاظ ذهنی خسته می‌کند.

 

در جام شهدا قهرمان شدید. این تورنمنت چطور بود؟

به نظر من تورنمنت خوبی بود. این جام برای تیم‌ها خیلی مفید بود به‌خصوص تیم ما که تمریناتمان را زود شروع کرده‌ایم و باید بازی می‌کردیم و دو بازی خیلی خوب را انجام دادیم. به نظر من تورنمنت خوب و مفیدی بود اما می‌توانستند خیلی بهتر برگزار کنند چون تا دقیقه 90 معلوم نبود که برگزار می‌شود یا نمی‌شود. ما بدنسازی خوبی انجام داده بودیم و نیاز به بازی دوستانه داشتیم تا بدن بچه‌ها آماده بازی‌ها شود و این دو بازی خیلی به ما کمک کرد تا در شرایط بازی قرار بگیریم.

 

پرسپولیس کالدرون چه تفاوتی با پرسپولیس برانکو دارد؟

دو تا مربی با دو سبک مختلف هستند. پرسپولیس برانکو یک مدل بازی می‌کرد و تیم ایشان هم یک مدل بازی می‌کند.هنوز لیگ شروع نشده و باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم استراتژی ایشان چطوری است. در پرسپولیس مربی عوض‌شده و چند بازیکن هم جداشده‌اند و شرایط پرسپولیس مثل پارسال نیست و باید زمان بگذرد تا ببینیم چه می‌شود.

 

قهرمانی در جام شهدا برای شما مهم بود یا فقط به‌عنوان بازی‌های دوستانه به این تورنمنت نگاه کردید؟

ما دنبال قهرمانی نبودیم و استراتژی ما این بود که دو تا بازی دوستانه خوب انجام بدهیم و این دو بازی برای ما همراه با قهرمانی بود.

 

لیگ هم معلوم نیست چه زمانی شروع می‌شود. در این رابطه چه صحبتی داری؟

واقعاً آدم کلافه می‌شود و بازیکن و سرمربی بلاتکلیف هستند. مربی باید آمادگی بازیکنانش را حفظ کند و بازیکن هم مدام باید تمرین کند. این اتفاقات در فوتبال ما جای سؤال دارد و خنده‌دار است. هر چه زودتر تکلیف لیگ را روشن کنند چون همه تحت‌فشار هستند. مربیان برای تیم برنامه‌ریزی می‌کنند و ما خیلی وقت است که تمرین می‌کنیم. تمرین بیش‌ازحد هم خوب نیست چون بازیکن را فرسوده می‌کند و ذهن بازیکن خسته می‌شود. البته آقا صادقی با تمرینات خوبی که گذاشته بدن بچه‌ها را در سطح بالایی نگه‌داشته و هر هفته یک بازی انجام می‌دهیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.امیدوارم زودتر تکلیف لیگ مشخص شود و وارد مسابقات شویم.

 

سایپا امسال می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد؟

سایپا امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال قبل دارد. جوانان باانگیزه‌ای ‌در تیم ما هستند و تیم دونده و درگیری داریم و امیدوارم امسال نتایج خیلی خوبی بگیریم. قطعاً به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کنیم نه اینکه فقط در لیگ باشیم. امیدوارم با تلاش بچه‌ها خوب شروع کنیم و همین‌طور ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز