خبرگزاری کار ایران

کالدرون: از بین سه گزینه یک بازیکن جذب می کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۴۴

سرمربی پرسپولیس گفت: فعلا هیچ تغییری نداریم و می‌‎خواهیم یک بازیکن خارجی بگیریم و کسی از لیست بیرون نخواهد رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  گابریل کالدرون پیش از تمرین عصر امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوال های آن ها پاسخ گفت: من از بازیکنان خودم کاملا راضی هستم. مطالب زیادی مطرح می شود ولی آن ها خوب و با انگیزه کار می‌کنند و در مسابقات تدارکاتی آماده تر از قبل نشان می دهند که همین انتظار را هم داشتیم. در این مدت تا حد زیادی با روحیه و توانایی بازیکنان آشنا شده ام. این اشنایی متقابل است و هر قدر جلو برویم بیشتر خواهد شد. در خیابان هم  رفتار خوبی را از هواداران می بینم که خوشحال می کنم. از غذا و موزیک ایران هم خیلی راضی هستم. 


کالدرون در خصوص عدم جذب مایگا اظهار داشت: دکتر گفت او از نظر پزشکی شرایط لازم را ندارد پس حرف دیگری نمی ماند و ما باید فکر دیگری کنیم. طی 48 ساعت آینده مدیرعامل راهکار جدیدی برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد. 
باشگاه مذاکره با گزینه جدید را از همان شب گذشته شروع کرده است. یکی از سه بازیکن مورد نظر ما برزیلی است. من یک سری ویژگی های مشخص از بازیکنان می‌خواهم. سه گزینه به باشگاه دادم تا باشگاه با توجه به شرایط ، یک نفر را جذب کند.


سرمربی پرسپولیس هم‌چنین در خصوص مباحث مطرح شده درباره کاپیتانی پرسپولیس خاطر نشان کرد: من انتخابی نکرده ام.کاپیتان تیم سید جلال حسینی است. اگر او بازی نکند آن موقع مشخص می‌شود که چه کسی کاپیتان باشد. الان هیچ چیزی مشخص نیست و اگر سید نباشد بعدا مشخص می‌شود چه کسی توانایی کاپیتانی در زمین را خواهد داشت. من دوست دارم سید جلال کاپیتانم باشد اما به خاطر مصدومیتش این اتفاق نخواهد افتاد و این موضوع مساله و اولویتی نیست که الان بخواهم فکر و تمرکز خودم را روی آن بگذارم. 


وی درباره استفاده از سید جلال در ترکیب پرسپولیس افزود: سید بازیکن مهمی برای ما خواهد بود و یک نمونه از بازیکن حرفه ای با روحیه بالا است. سن او بالاست ولی همان قدر هم با تجربه است. به همین دلیل شادی بیشتری به ما می‌دهد. او به پایان دوره بازی خود نزدیک شده است ولی این طبیعی است و برای هر بازیکنی رخ می‌دهد اما در حال حاضر او بازیکن مهمی برای ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز