خبرگزاری کار ایران

دروازه بان جدید استقلال در یکقدمی امضای قرارداد رسمی

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۳۷

سنگربان فصل گذشته تیم پدیده مشهد یک قدم تا عقد قرارداد رسمی با استقلال تهران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با جدایی سیدمهدی رحمتی از جمع بازیکنان استقلال، جذب یک سنگربان برای حضور در لیست بازیکنان آندره آ استراماچونی یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی آبی پوشان بوده است.

کادرفنی استقلال تهران پس از بررسی عملکرد چند دروازه بان لیگ برتری در نهایت جواز حضور در تمرینات را برای دروازه بان فصل گذشته تیم پدیده مشهد صادر کرد. محمدرضا ناصری سنگربان 26 ساله فصل گذشته تیم پدیده مشهد با حضور در تمرینات نظر کادرفنی را جلب کرده و بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها از عملکرد او رضایت دارد.

قرارداد ناصری با استقلال به این جهت هنوز رسمی نشده که باشگاه تهرانی در نظر دارد یک استعلام برای مشخص شدن وضعیت این بازیکن داشته باشد. ناصری در تابستان فصل پیش در سیاه جامگان حضور داشت که با منحل شدن این تیم به پدیده رفت و در سه مسابقه رسمی هم با پیراهن این تیم در لیگ برتر حضور داشت. او در زمستان به تیم پیکان رفت او بدون یک بازی با پایان قراردادش این تیم را ترک کرده است.

با حضور سید حسین حسینی به عنوان دروازه بان اول و مهدی نوراللهی جوان، ناصری به عنوان دروازه بان دوم در استقلال حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز