خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: از کیفیت حریف به خوبی آگاهیم/ با آب و هوای امارات بیگیانه نیستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۰۸

کاپیتان ذوب آهن در خصوص بازی با الاتحاد و شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان گفت: من و سایر بازیکنان ذوب آهن از اهمیت این بازی کاملا آگاه هستیم . اینکه از طرف مردم ایران ، هواداران و رسانه ها انرژی خوبی دریافت کنیم برای ما بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه در یکی دور روز اخیر کاملا این انرژی را دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: می‌دانیم دعای خیر مردم و هواداران همراه ما است و ازطرفی میدانیم که با چه تیمی بازی داریم و از کیفیت آنها آگاهیم. آنها با جذب بازیکنان خارجی خوب و انجام  بازی های دوستانه با تیم هایی خوب در انگلیس و برپایی اردو در این کشور با آمادگی کامل به مصاف ما می آیند.

حدادی فر در خصوص وضعیت آب و هوایی دبی و بازی در این شرایط افزود: ما اینجا چند بازی کردیم و با شرایط اب و هوایی غریبه نیستیم. از طرفی در بازی های تدارکاتی این نکته را مدنظر قرار دادیم و دیدار با فولاد خوزستان یکی از این دیدارهای تدارکاتی بود. ما یک تیم حرفه ای هستیم که باید بهترین کیفیت را ارائه بدهیم. شرایط آب و هوایی شاید تا حدودی تاثیرگذار باشد اما در عزم و اراده ما تاثیری ندارد و ما نهایت تلاشمان را انجام می دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه لیگ ایران و عربستان هنوز شروع نشده دو تیم از این حیث با شرایط یکسانی به مصاف هم می روند. این بازی مصاف انگیزه ها، تلاش ها و از خودگذشتگی هاست که در تیم ما موج می زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز