خبرگزاری کار ایران

منصوریان: ویدیوهای الاتحاد را دیده‌ایم، حتی در لندن/ باید از نام ذوب آهن و فوتبال ایران صیانت کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۰۷

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با الاتحاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان گفت: فرصت اینکه فصل را شروع کنیم و در این بازی حساس شرکت کنیم نداشتیم، اما با این حال بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی درخصوص حریف عربستانی اظهار داشت: تیم الاتحاد را کاملا زیر نظر داشتیم و بازی های دوستانه این تیم در انگلستان را دیدیم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشتیم. آنها تغییراتی داشتند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده اند.

منصوریان ادامه داد: ما هم بازیکنانی را جذب کردیم و تغییرات داشتیم و چند بازیکن در روزهای اخیر به ما اضافه شدند. افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم و مهمترین مصاف های فوتبال ایران را ذوب آهن در مردادماه دارد. ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم.

سرمربی تیم ذوب آهن یادآور شد: ما نماینده ایران هستیم و باید از کیفیت های فوتبال ایران و ذوب آهن و همچنین از نام ذوب اهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بستند صیانت کنیم. مطمئنا انرژی که آنها می فرستند به ما انگیزه میدهد ما هم قدردان هستیم و مانند دیدارهای گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا میگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز