خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: از رقابت برای حضور در ترکیب اصلی نمی‌ترسم/ تعویق زمان شروع لیگ به سود ما نیست/ می‌توانیم بازهم به قهرمانی برسیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۲۳۱

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط تیمش و همچنین فصل جدید لیگ برتر صحبت کرد.

امید عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و رفته رفته به هماهنگی لازم می‌رسیم و به خوبی با سبک تمرینات کالدرون آداپته شدیم و در انتظار فصل جدید هستیم تا از روز اول مثل همیشه با قدرت در رقابت‌ها ظاهر شویم.

وی در مورد تفاوت کار با برانکو و کالدرون گفت: مقایسه کردن در فوتبال کار جالبی نیست و هر سرمربی تفکرات و سلیقه خاص خودش را دارد. برانکو کار خودش را به خوبی در پرسپولیس انجام داد و جدا شد و حالا نوبت تیم جدید است تا با تفکرات جدید هم بتواند موفقیت‌های چند سال اخیر را تکرار کند. به نظرم نباید روی کادرفنی جدید فشار آورد و هواداران فرصت دهند تا تیم در فصل جدید جا بیافتد. برانکو هم مدتی طول کشید تا روی دور نتیجه گیری بیافتد چرا که تغییرات همیشه مدتی زمان می‌برد تا جواب دهد.

هافبک پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با این تیم هم عنوان کرد: من در مدتی که مشغول بررسی شرایطم بودم هر روز عنوان می‌شد که در حال مذاکره با یک تیم هستم و خودم هم از شنیدن این شایعات تعجب می‌کردم. من با پرسپولیس خیلی راحت به توافق رسیدم و مشکل خاصی برای تمدید قرارداد وجود نداشت. پرسپولیس تیم بزرگی است و پیراهن این تیم را راحت به دست نیاوردم که راحت از دست بدهم.

عالیشاه در مورد جدایی برخی از بازیکنان هم گفت: از همه کسانی که جدا شدند تشکر می‌کنم چرا که به هر حال آنها هم در مقطعی برای تیم زحمت کشیدند و در موفقیت‌های سال‌های اخیر نقش داشتند. به هر حال مربیگری سلیقه‌ای است و یک مربی سبک یک بازیکن را می‌پسندد و مربی دیگر نه و ممکن است فردای روز یک مربی هم من را نخواهد. به هر حال مطمئنم این نفرات در تیم‌های جدید خود هم درخشان ظاهر می‌شوند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد حضور چند بازیکن در پست او و سخت شدن کارش در پرسپولیس عنوان کرد: من همیشه از رقابت استقبال می‌کنم و جایی که رقیب نداشته باشم می‌دانم پیشرفت نخواهم کرد. در کل تصمیم‌گیرنده در مورد اینکه چه کسی بازی کند کادرفنی است و من تنها می‌توانم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا در تمرینات به بهترین نحو حاضر شوم و هر گاه در زمین باشم همه تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دهم.

هافبک پرسپولیس در مورد دیدارهای تدارکاتی این تیم هم خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم در اردوی ترکیه بازی دوستانه برگزار کنیم ولی بعد از آن حضور خوبی در جام شهدا داشتیم و محک جدی خوردیم و بعد از آن هم با پیکان و نفت مسجد سلیمان بازی‌های خوبی داشتیم و به آمادگی تیم کمک کرد.

عالیشاه در مورد تعویق زمان شروع لیگ هم گفت: اینکه برنامه‌مان مشخص نباشد خوب نیست و این موضوع که می‌گویند این تعویق به سود پرسپولیس است را قبول ندارم به هر حال برنامه‌ای قبلاً اعلام شده بود و تیم‌ها روی آن برنامه‌ریزی کردند و متاسفانه بلاتکلیفی در این مدت مارا هم اذیت کرد و امیدوارم دیگر چنین شرایطی نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین بار قهرمان شود یا نه هم خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که از عنوان سه فصل اخیر خودمان دفاع کنیم و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تقریباً شاکله اصلی تیم فصل قبل حفظ شده و نفرات جدید هم باعث تقویت تیم شده‌اند و انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت‌هایمان داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز