خبرگزاری کار ایران

شیری: امسال می‌توانیم پدیده لیگ باشیم / همه باشگاه‌ها سر در گم هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۱۶۱

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از کار کردن با مهاجری لذت می‌برم و امیدوارم در لیگ هم موفق باشد.

حامد شیری هافبک نساجی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره روند آماده‌سازی بازیکنان نساجی و اردوی تدارکاتی در کردان گفت: نزدیک به یک ماه است که در تمرینات حضور داریم. دو مقطع در تهران تمرین کردیم، چند روز در شمال تمرین کردیم، به اردوی کردان رفتیم و در حال حاضر دوباره در تهران تمرین می‌کنیم. شرایط نسبتا خوبی داریم.

او ادامه داد: از زمان شروع تمرینات، باشگاه در فعالیت نقل و انتقالات موفق عمل کرد و بازیکنان خوبی هم به ما ملحق شده‌اند. تیم ما تقریبا تکمیل است و در شرایطی هستیم که بازیهای دوستانه برگزار می‌کنیم تا به آمادگی کامل برسیم و آماده به مسابقات برویم.

شیری در این خصوص که شروع مسابقات لیگ نوزدهم مشخص نیست، گفت: ما نسبت به یکسری از تیم‌ها دیرتر تمرینات خود را شروع کردیم اما شرایط خوبی داریم. قرار است چند بازی دوستانه دیگر داشته باشیم اما بحث دیر یا زود شروع شدن مسابقات نیست و الان همه باشگاه‌ها سر در گم هستند و هیچ تاریخ مشخصی برای شروع بازیها اعلام نشده است و همین برنامه‌ریزی‌ها را دچار اخلال کرده و سرمربیان تیم‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

کاپیتان نساجی افزود: ‌به غیر از اینکه تیم‌های لیگ برتر ضربه می‌خورند، برای همین مشخص نبودن وضعیت، تیم ملی ما هم ضرر خواهد کرد. اینطور که من می‌دانم تیم ملی در شهریور ماه باید برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 اردوی آماده‌سازی برگزار کند و اگر لیگ با تاخیر شروع شود تیم ملی هم با مشکل مواجه خواهد شد.

شیری درباره وضعیت مالکیت تیم نساجی گفت: تا آنجایی که من خبر داشتم خریدار جدید و مالکان قبلی با هم دیدار داشتند و قرار بود در آن جلسه مشکلات برطرف شود. مدتی فعالیت ما زیر نظر مالک جدید بود و ظاهرا قرار است آقای صنیعی‌فر و حدادیان دوباره مالکیت را در دست بگیرند. ما امیدوارم هر اتفاقی که رقم می‌خورد به سود نساجی باشد تا به ثبات برسد و دچار مشکل نشویم.

شیری در خصوص همکاری با رضا مهاجری در نساجی عنوان کرد: هر سرمربی سبک خاص خودش را دارد و کار کردن با مهاجری هم یک تجربه جدید برای من است. من با مربیان مختلفی کار کردم و ایشان هم نکات جدیدی را به ما آموختند. از کار کردن با مهاجری لذت می‌برم و امیدوارم در لیگ هم موفق باشد.

بازیکن نساجی در پاسخ به این سوال که آینده نساجی را چطور پیش‌بینی می‌کند گفت: فکر می‌کنم در نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کردیم. تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و حالا همه چیز به خودمان بستگی دارد که چطور عمل کنیم. دوست داریم نسبت به سال گذشته آمار بهتری را رقم بزنیم و مسلما برای همین امر تلاش می‌کنیم. با همدلی و رفاقت بازیکنان در کنار حمایت هواداران این احتمال را می‌دهیم که امسال ما پدیده لیگ باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز