خبرگزاری کار ایران

بارسلونا - نیمار دوباره کلید خورد؛ سه بازیکن قربانی ستاره برزیلی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۱۴۰

باشگاه بارسلونا همچنان امیدوار است نیمار را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد اگرچه به این ترتیب باید با آزادسازی چند بازیکن بودجه مناسبی به دست بیاورند.

به گزارش ایلنا، نشریه گل در گزارشی اعلام کرد بارسلونا در حال آماده سازی امکانات لازم برای شروع مجدد مذاکرات با پاری سن ژرمن پیرامون انتقال نیمار است. بر اساس این گزارش، در دور گذشته مذاکرات باشگاه بارسلونا، قهرمان فرانسه برای فروش نیمار روی بودجه‌ای که در تابستان دو سال گذشته هزینه کرد بود ایستادگی کرد و خواستار 222 میلیون یورو برای رضایت به انجام این معامله شد.

با وجود این، بازیکن 27 ساله مشتاق بازگشت به نیوکمپ است و قهرمان لالیگا در روزهای آینده آماده ارائه پیشنهاد رسمی می‌شوند. در واقع، در تابستان که حاکی از گمانه زنی‌ها درباره آینده نیمار بود، رئیس باشگاه کاتالان ژوزپ بارتومئو با ادعای خود مبنی بر اینکه ستاره سابق سانتوس می‌خواست پاریسی‌ها را ترک کند، برای این انتقال آماده شد.

و در حالی که نیمار از آن زمان به تمرین پاری سن ژرمن بازگشته است، او هیچ نقشی در بازی‌های آماده سازی نداشته و مجبور شد شب گذشته هم نیمکت نشین باشد زیرا هم تیمی هایش رن را 2 بر یک شکست دادند تا قهرمان سوپرکاپ فرانسه شوند.

بارسلونا - نیمار دوباره کلید خورد؛ سه بازیکن قربانی ستاره برزیلی می‌شوند

منابع گل گفته‌اند که پاری سن ژرمن از تمایل این بازیکن برای پیوستن به بارسا آگاه است و اگر پیشنهاد بارسلونا هم وجود نداشت او مشتاق بود تا این تیم را ترک کند. دلیل این امر این است که روابط بین هر دو باشگاه از زمانی که نیمار تصمیم به ترک بارسا گرفته است معمولی نیست.

در نتیجه، پاری سن ژرمن تکمیل شدن این انتقال را برای بارسلونا آسان نخواهد کرد، هرچند آنها از تاثیر منفی جدایی یک بازیکن کلیدی آن هم در آستانه شروع مسابقات 20-2019 آگاه هستند. برای رسیدن به این هدف، زمان لازم برای بارسا برای انجام هرگونه معامله احتمالی تمام شده است، با آغاز لیگ فرانسه در تاریخ 9 آگوست، در حالی که فصل جدید لالیگا رسماً یک هفته بعد، در 16 آگوست آغاز می‌شود.

علی رغم پیوستن مالکوم در معامله ای که 45 میلیون یورو (41 میلیون پوند) ارزش دارد، بارسا هنوز هم برای برای خرید نیمار نیاز به سرمایه بیشتری دارد. قرار است روزهای آینده رافینا آلکانتارا بارسا را ترک کند، همچنین فیلیپ کوتینیو هم دیگر بازیکنی است که با حضور نیمار جایی در ترکیب نخواهد داشت و بدین ترتیب باید برای انتقال باشد؛ ایوان راکیتیچ دیگر کسی است که برای فروش آماده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز