خبرگزاری کار ایران

برای شهرداری ماهشهر فقط ۴ بازیکن مانده است

پاشازاده: نبود بزرگتر در استقلال احساس می‌شود / قائدی ارزش شماره 10 را می‌داند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۹۰

پیشکسوت استقلال تهران گفت: تصورم این است که قائدی ارزش این پیراهن را می‌داند و امیدوارم لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید با جدایی بازیکنان نام آشنایی که فصل گذشته در استقلال حضور داشتند این تیم تا حدودی با مشکل مواجه می‌شود. با مهدی پاشازاده درخصوص شرایط استقلال و قبول هدایت تیم شهرداری ماهشهر صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

 * از حضورتان در شهرداری ماهشهر صحبت کنید.

چندین جلسه با مسئولان این باشگاه برگزار کردیم. شرایط را برای همکاری مناسب دیدم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که از همان بازی اول برای پیروز شدن و صعود تلاش کنیم.

* به دنبال بازیکن لیگ برتری هستید؟

برای ما کیفیت بازیکن مهم است؛ حالا چه از لیگ یک باشد چه لیگ برتر و حتی اگر بازیکنی را از لیگ دو بپسندیم آن را جذب می‌کنیم.

* به عنوان کاپیتان سابق استقلال وضعیت این تیم را پیگیری می‌کنید؟

تا حدودی اخبار این تیم را پیگیری می‌کنم. هنوز زود است بخواهیم در خصوص شرایط این تیم اظهار نظر کنیم. بزرگترین مشکل این تیم تغییرات زیاد در کادر فنی است. این تیم نیاز به زمان دارد تا بتوانیم درخصوصش نظر بدهیم.

* تا به حال سابقه داشته در تیمی حضور داشته باشی که 18 بازیکنش جدا شده باشند؟

بله، این اتفاق افتاده است. هر سال در لیگ یک و حتی دو درگیر این مسئله هستیم. الان در همین تیم من که به عنوان مربی در آن حضور دارم، فقط سه، چهار بازیکن مانده‌اند! به هر حال تغییرات زیادی برای یک تیم، کار را برای کادر فنی مشکل می‌کند.

* خیلی از بزرگترهای تیم از جمله مهدی رحمتی از تیم جدا شدند. نظرتان چیست.

به هر حال خود رحمتی صلاح را در این دانسته که از تیم جدا شود باشگاه هم در این خصوص تصمیمش را گرفته است. امیدوارم بتوانیم از داشته‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم.

* اما استراماچونی که شناخت چندانی روی بازیکنان نداشته است.

به هر حال ایشان با کسانی که در ایران حضور داشتند مشورت‌هایی را انجام داده است اما اگر من سرمربی استقلال بودم همیشه بزرگترهای تیمم را حفظ می‌کردم. یک تیم وقتی موفق می‌شود که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه باشد. نبود بزرگتر در تیم استقلال احساس می‌شود.

* خیلی‌ها می‌گویند این بازیکنان بزرگتر هم باید روزی از تیم می‌رفتند.

100درصد این حرف درست است. اما این را هم در نظر بگیرید که سرمربی تیم است که از آنها چگونه استفاده می‌کند و آنها را در چارچوب تیمش قرار می‌دهد.

* بازیکنان جدید استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همه این بازیکنان، بازیکنان باکیفیتی هستند اما نیاز به زمان دارند تا بتوانند موفق شود.

* اما هواداران استقلال دیگر صبر زیادی ندارند. با این امر موافقید؟

درست است هواداران صبر زیادی ندارند چون از این تیم فقط برد می‌خواهند و همین مسئله مشکل‌ساز خواهد شد. امیدوارم این بازیکنان در استقلال موفق شوند.

* شما خودتان در استقلال شماره 10 را می‌پوشیدید. این پیراهن امسال بر تن مهدی قائدی است چه نظری در این باره دارید؟

معمولا بازیکنان بزرگ این شماره را می‌پوشند و وقتی در یک تیم تغییرات زیادی اتفاق بیفتد این مسائل به وجود می‌آید. امیدوارم آنهایی که این پیراهن را می‌پوشند ارزشش را بدانند و بفهمند که این پیراهن در تن چه اسطوره‌هایی بوده است. تصورم این است که قائدی ارزش این پیراهن را می‌داند و امیدوارم لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز