خبرگزاری کار ایران

هر سرمربی حق انتخاب دارد

تارتار: احتمال دارد چند بازیکن دیگر نفت را ترک کنند/ بازیکنانم به تیم‌های بزرگتر می‌روند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۹۷

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره جدایی چند بازیکن از این تیم گفت: هر سرمربی حق انتخاب دارد. تا 5 هفته بعد از بازی ها هم می‌شود بازیکن گرفت.

مهدی تارتار در گفت و گو با ایلنا، درخصوص اینکه چهار بازیکن تیمش را روز گذشته کنار گذاشته است گفت: یک بازیکن از ما جدا می‌شود اما شاید در تیم دیگر مهارت و استعدادی داشته باشد که بتواند ستاره آن تیم شود. ما از روز اول که تمرینات را کنار هم آغاز کردیم این را گفتیم که هر کسی که این شرایط را قبول ندارد هر چه زودتر از تیم برود.

او ادامه داد: این شرایط ماست؛ روز اول که تیم را جمع کردیم همه شرایط را گفتیم. بازیکن قبول کرده که در کنار ما حضور دارد. برخی اوقات شاید خود یک بازیکن نخواهد در تیم حضور داشته باشد.

تارتار افزود: نظر کادرفنی موفقیت تیم است و من یک چیز دیگر بگویم. در این دو سالی که من در لیگ برتر تیم را جمع کردم و در لیگ برتر شرکت کردیم بازیکنان آن در پایان فصل به تیم‌های بزرگتر رفتند و پیشرفت هم کردند. پس این نشان می‌دهد که هیچوقت در انتخاب بازیکنان اشتباه نکردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان بیان داشت: تمام بازیکنان که رفتند احتمال ندارد دوباره برگردند اما بازیکنانی که الان در کنار ما هستند احتمال دارد که تیم را ترک کنند.

تارتار درخصوص اینکه آیا بازیکن جدیدی به نفت اضافه شده یا خیر گفت: حسین ابراهیمی با ماست و قرارداد بسته است. او هم مثل بقیه هم احتمال دارد که نباشد.

او در پایان گفت: این حق اول سرمربی است که بازیکن خود را انتخاب کند. هر سرمربی حق انتخاب دارد. تا 5 هفته بعد از بازی ها هم می‌شود بازیکن گرفت. مشکل مالی نداریم و شرایط برای ما مهیاست. از تمام بازیکنانی که طی این مدت کنار ما حضور داشتند و تیم را ترک کردند تشکر می‌کنم و ضمن خسته نباشید برای آنها در فصل آتی آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز