خبرگزاری کار ایران

با حکم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی؛

محرومیت سه ماهه مسی برای لیونل مسی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۸۰

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با محرومیت جدی کونمبول رو به رو شد.

به گزارش ایلنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، لیونل مسی پس از "فاسد" خواندن برگزاری مسابقات کوپا آمریکا، به مدت سه ماه از رقابت‌های ملی منع شده است.

مسی، مهاجم 32 ساله آرژانتینی در بازی رده بندی مسابقات کوپا آمریکا که با برتری دو بر یک یارانش به پایان رسید با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور مسابقه از زمین اخراج شده بود. او بعد از بازی گفت که تمامی مسابقات به طوری تنظیم شده است که در نهایت برزیل قهرمان شود.

او همچنین توسط کونمبول، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی 50،000 دلار (41121 پوند) جریمه شده است. مسی هفت روز فرصت دارد تا از تصمیم کونمبول مبنی بر تعلیق او تجدید نظر کند. 

این ممنوعیت بدان معنی است که مسی بازی‌های دوستانه تیم ملی آرژانتین در برابر شیلی، مکزیک و آلمان در سپتامبر و اکتبر را از دست خواهد داد. مسابقات انتخابی جام جهانی 2020 برای آرژانتین از ماه مارس 2020 آغاز خواهد شد.

به دنبال شکست 2 بر صفر آرژانتین در نیمه نهایی کوپا آمریکا از میزبان برزیل، فدراسیون فوتبال آرژانتین از "خطاهای داوری جدی و ناخالص" شکایت کرد. در پاسخ، کونمبول گفت اتهامات مربوط به تمامیت کوپا آمریکا "بی اساس" و "نمایانگر عدم احترام" است. 

پس از درگیری با گری مدل، بازیکن تیم ملی شیلی که او هم در مسابقه رده بندی کوپا اخراج شده بود در دقیقه 37 کارت قرمز گرفت و از زمین خارج شد. پس از این بازی مسی به خبرنگاران گفت:"ما لازم نیست که بخشی از این فساد باشیم. آنها در طول این مسابقات به ما بی احترامی کرده‌اند. متاسفانه، فساد، داوران، به مردم اجازه نمی‌دهند از فوتبال لذت ببرند، آنها آن را کمی خراب کردند."

محرومیت سه ماهه مسی برای لیونل مسی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز