خبرگزاری کار ایران

جام مینی گلف رسانه‌ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۸۹

جام مینى گلف رسانه‌ها با حضور صد خبرنگار برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومى فدراسیون گلف، نخستین جام مینى گلف رسانه ها باحضور دکتر عزیزى رییس فدراسیون گلف، دکتر على اعطا سخنگوى شوراى اسلامى شهرتهران، دکتر سلیمى شهردار منطقه سه و شرکت صد خبر نگار امروز در باشگاه مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

در آستانه ١٧مرداد روز شهادت شهید صارمى و روز خبرنگار به همت فدراسیون گلف و باشگاه مینى گلف مینیاتور واقع در پارک ملت منطقه سه تهران جام مینى گلف رسانه با شرکت نزدیک به صد نفر از اصحاب رسانه، گویندگان، خبرنگاران، عکاسان و ... از ساعت٩لغایت ١٣ برگزار شد.

در این جام که مورد استقبال بسیارى از خبرنگاران قرار گرفت مهیا شهسوارى و محمد حسن زاده خبرگزارى تسنیم مقام  نخست بانوان و آقایان را از آن خود کردند.

گفتنى از طرف فدراسیون گلف به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات مدال و هدایایى تقدیم شد.

در ابتداى این مراسم باشگاه مینى گلف مینیاتور پارک ملت باحضور اصحاب رسانه و توسط دکتر عزیزى رییس فدراسیون گلف و دکتر سلیمى شهرادر منطقه سه شهردارى تهران افتتاح شد.

همچنین در اختتامیه این مراسم سینا صارمى فرزند خبرنگار شهید صارمى از سوى دکتر عزیزى رییس فدراسیون گلف مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز