خبرگزاری کار ایران

بعد از ناامید بابت جذب لوکاکو؛ اینترمیلان کاوانی را نشانه گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۳۲

اینترمیلان به دنبال جذب ستاره اروگوئه‌ای کنونی ترکیب پاریسن ژرمن است.

به گزارش ایلنا، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر از مشکلاتی که برای جذب روملو لوکاکو و ادین ژکو برای او به‌وجود آمده، خسته شده به همین دلیل حالا گزارش‌هایی درباره صرف‌نظر کردن اینتر از خرید لوکاکو و به‌جای آن تلاش برای خرید ادینسون کاوانی از پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده است. طبق گزارش شبکه اسپورت ایتالیا، نراتزوری به این نتیجه رسیده که هزینه خرید نخستین گزینه مورد نظر آنتونیو کونته برای تقویت خط حمله اینتر یعنی روملو لوکاکو بسیار زیاد است و بعد از رد شدن پیشنهادهای نخستین این تیم از سوی منچستریونایتد، حالا آبی‌و‌مشکی‌های شهر میلان گزینه دیگری را مدنظر دارند. 

ماروتا در مصاحبه اخیرش با اسکای‌اسپورت ایتالیا هم به این موضوع اشاره داشت و گفت: «ما پیشنهاد خوبی دادیم؛ پیشنهادی قابل قبول و متناسب با شأن بازیکن و ارزش این جابه‌جایی، اما باز هم نتوانستیم به نتیجه برسیم. با این حال همچنان شرایط را زیر نظر خواهیم داشت و می‌دانیم هر اتفاقی ممکن است در بازار رخ دهد.» 

از صحبت‌های ماروتا اینگونه برمی‌آید که اینتر پیشنهاد خود را برای خرید لوکاکو دیگر افزایش نخواهد داد و این در حالی است که رم همچنان برای خرید ژکو 20میلیون یورو می‌خواهد. 

اینتر اما با توجه به نزدیک بودن پایان قرارداد ژکو حاضر به پرداخت چنین رقمی نیست اما پیشنهادش را به 13میلیون یورو به‌علاوه 2میلیون یورو به‌عنوان پاداش بالا برده است که این پیشنهاد هم نتوانسته نظر رمی‌ها را جلب کند. این موضوع سبب شده باشگاه اینتر به سراغ کاوانی برود. مهاجم سابق ناپولی که اکنون 32ساله است، تا پایان فصل پیش‌رو با PSG قرارداد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز