خبرگزاری کار ایران

مراسم تجلیل از کمیل قاسمی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۵۲

مراسم تجلیل از کمیل قاسمی ظهر امروز (چهارشنبه) در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که با حضور محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، و اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برگزار شد، از کمیل قاسمی که به تازگی صاحب مدال طلای المپیک 2012 لندن در وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد شده است، تجلیل شد.

در این مراسم غلامرضا محمدی ابتدا با بیان اینکه از این موضوع بسیار خوشحال شده است گفت: تیم کشتی آزاد در المپیک 2012 لندن حقش بیشتر از این حرف ها بود و این طلای کمیل نشان داد که ما شایستگی این را داشتیم که بیشتر از این مدال طلا بگیریم و می توانستیم در کنار 3 مدال طلای کشتی فرنگی یکی دو مدال طلا در کشتی آزاد هم بگیریم.

وی ادامه داد: هرچند کار در المپیک 2020 توکیو سخت است اما امیدوارم اتفاق خوبی در المپیک آینده بیافتد و کشتی ما با حمایت تمامی دوستان و با حضور علیرضا دبیر بعنوان رئیس فدراسیون کشتی به جایگاه اصلی خود برسد.

در ادامه محمد بنا با اشاره به اینکه همیشه به همکاران گفتم که هیچ فرقی بین آزاد و فرنگی وجود ندارد و ما همه یک گروه هستیم که برای سربلندی کشتی کشورمان زحمت می کشیم گفت: واقعا از موقعی که این خبر را شنیدم خوشحالم و کمیل هرچند دیر اما بعد از 7 سال به حقش رسید و همانطور که آقای محمدی گفت کشتی آزاد در المپیک لندن حقش بیشتر از این حرف ها بود. 

بنا ادامه داد: انشاء اله همه عزیزان در کشتی آزاد تلاششان را بیشتر می کنند تا در توکیو و پس از آن در المپیک 2024 بتوانند جبران این عقب ماندگی  و کسب مدال طلا را انجام دهند. خیلی برای کمیل قاسمی خوشحالم و آرزو دارم که در المپیک آینده هم تیم آزاد و هم تیم فرنگی بتوانند مدال طلا بگیرند و مطمئنا کار سخت است اما من امیدوارم.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در پایان گفت: این مدال مبارک کمیل قاسمی باشد، از موقعی که اعلام کردند که کمیل صاحب مدال طلا شده است هیچ اتفاقی نیافتاد و ما گفتیم که این استارت را بزنیم. امیدوارم وزارت ورزش وکمیته ملی المپیک و صدا و سیما نیز ادامه دهنده این راه باشند.

وی افزود: کسب مدال طلا سخت است اما غیر ممکن نیست و شدنی است. اگر توکل بر خدا داشته باشید و به خودباوری برسید، می توانید به مدال طلا دست پیدا کنید و بدانید که خوب هستید و حتما می توانید موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز