خبرگزاری کار ایران

پایان المپیاد ورزش همگانی دانشجویان؛ معرفی برترین های والیبال و فوتسال

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۱۳

چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با معرفی تیم های برتر در ۳ رشته باقیمانده والیبال، فوتسال و هندپلو به پایان رسید.

به نقل از تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در روز پایانی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد، تیم های برتر در ۳ رشته والیبال، فوتسال و هندپلو مشخص شدند.

در رشته فوتسال تیم های آموزش عالی زرند کرمان، فرهنگیان خراسان شمالی و شهاب دانش قم به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و تیم های فنی و حرفه ای ارومیه، صنعتی اصفهان و پیام نور ایلام نیز عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در والیبال ۴ نفره نیز تیم های فنی و حرفه ای مازندران، فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و فنی و حرفه ای کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم غیرانتفاعی احرار رشت نیز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

در رشته ورزشی هندپلو نیز دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شاهرود و دانشگاه رازی کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و دانشگاه های تبریز، یزد و صنعتی اصفهان نیز در رتبه های چهارم تا ششم جای گرفتند.

چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر با حضور ۲ هزار دانشجو در ۹ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد.

المپیاد ورزش های همگانی دختران نیز طی ۵ روز به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) و در ۹ رشته ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز