خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا:

راز کنایه‌های سروش به عرب؛ از پرتاب میز تا الفاظ مثبت هجده در جلسه مدیرعامل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۷۴

سروش رفیعی و شایان مصلح در شرایطی از پرسپولیس جدا شدند که جلسات پرحاشیه‌ای با مدیرعامل برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جدایی سروش رفیعی و شایان مصلح با حواشی زیادی همراه بود؛ دو بازیکنی که علیرغم قرارداد با سرخپوشان در نهایت بعد از اردوی ترکیه در لیست مازاد باشگاه قرار گرفتند و پروسه جدایی آنها با حواشی و رفت و آمد پیاپی این دو بازیکن به باشگاه همراه بود.

باشگاه طی جلساتی که با این بازیکنان داشت به دنبال شرایطی بود که با پرداخت مبلغ درخواستی آنها زمینه فسخ قرارداد را فراهم کند اما وعده پرداخت این مبلغ طی دو ماه آینده با مخالفت سروش رفیعی و شایان مصلح همراه می‌شود.

این جلسات البته با حواشی زیادی همراه بود که طی یکی از آنها سروش رفیعی نیز روبروی اصحاب رسانه به شدت علیه مدیریت جبهه گرفت و با الفاظی همچون "قشنگم" و ... با کنایه ایرج عرب را مورد خطاب قرار داد.

اما این تنها یک روی ماجرا بود و در جلسات برگزار شده الفاظ تندی بین طرفین رد و بدل شد و حتی در یکی از جلسات مدیرعامل باشگاه با برخاستن از صندلی‌اش به دنبال پرتاب میز به سمت این بازیکنان بود! ایرج عرب که از حراست وزارت ورزش به سمت معاون مالی باشگاه و بعد از آن مدیرعاملی سرخپوشان رسیده، طی این جلسات بارها با تهدید این بازیکنان و اعلام اینکه وی فردی حراستی است و حتی روسای فدراسیون نیز از او حساب می‌برند، سعی در فضاسازی داشت که البته این دو بازیکن نیز با الفاظی عجیب و دور از شان باشگاه پاسخ وی را دادند. ماجرا تا جایی پیش رفت که هافبک پرسپولیس با الفاظ تند خود ضمن توهین به مدیریت، علیه باشگاه نیز الفاظی را به کار برد و طرفین با بالا بردن صدای خود واکنش دیگر کارمندان را نیز در پی داشت و یکی از بازیکنان در حالی که قصد داشت بعد از تهدید مدیرعامل از باشگاه خارج شود با درخواست کارمند بار دیگر وارد اتاق جلسه می‌شود. 

سروش رفیعی که به شدت از قرار گرفتن نامش در لیست مازاد ناراضی بود و آن را ناشی از مدیریت ضعیف و بدون برنامه ریزی ایرج عرب می‌دانست با الفاظی که نمی‌توان آن را انتشار داد به مدیرعامل سرخپوشان تاخت و همین مساله باعث شد تا در جلسه بعدی ایرج عرب بعد از حضور این دو بازیکن محل باشگاه را ترک کند و سروش رفیعی نیز با اشاره به این موضوع با حضور جلوی دوربین‌ها با الفاظی همچون قشنگم و... او را مورد خطاب قرار دهد.

با این حال نکته تاسف آور اینجاست که هم بازیکنان و هم مدیریت باشگاه بدون در نظر گرفتن شان و جایگاه این باشگاه در نزد هواداران، برای دستیابی به اهداف خود چنین رفتاری را صورت می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز