خبرگزاری کار ایران

بیست و هفتمین دوره مسابقات جهانی هان‌مادانگ ۲۰۱۹؛

8 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز سهم هان‌مادانگ کاران ایرانی تا پایان روز چهارم

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۷۲

در پایان چهارمین روز از رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ 2019، نمایندگان کشورمان موفق به کسب 8 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز شدند تا جمع مدال‌های ایران به عدد 9 برسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ 2019 در دو گروه مردان و زنان از روز جمعه 4 مردادماه در شهر «پیون چانگ» کره‌جنوبی آغاز و فردا سه شنبه 8 مردادماه به پایان می‌رسد.

تیم ایران با 26 تکواندوکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده و تاکنون موفق به کسب 8 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز شده است.

در پایان سومین روز از این رقابت‌ها، در گروه زنان و در بخش «نوپی چاگی» رده‌سنی 13 تا 15 سال، 16 تا 18 سال و بالای 19 سال به ترتیب ریحانه امام دادی، مهسا محسنی و صبا توحیدی فر بر سکوی قهرمانی ایستادند.

همچنین در این بخش و رده‌سنی 13 تا 15 سال و بالای 19 سال به ترتیب دنیا فرهمند و لیلا کشاورزی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

اما در پایان روز چهارم و در بخش مردان، در بخش «پال کیوک پا» و رده‌های سنی کمتر از 40 سال، کمتر از 50 سال و بالای 60 سال به ترتیب بهنام منتظری، اکبر غفاری و فیروز اسبقی صاحب گردن آویز طلا شدند. 

در رده‌سنی کمتر از 40 سال و در همین آیتم مهدی موسوی به مدال نقره رسید و در رده‌سنی کمتر از 50 سال نیز ابوالحسن شاهوردی و مسعود طلایی نشان برنز را کسب کردند.

در بخش «شکستن در چند جهت» و رده‌سنی بالای 30 سال علی شفیعی بر سکوی سومی ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز