خبرگزاری کار ایران

تجلیل جمعیت هلال احمر کشور از فدراسیون قایقرانی

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۸۶۸

جمعیت هلال احمر کشور در مراسمی از جامعه ورزشی و هنری کشور که در جریان حادثه سیل به صورت داوطلبانه به هم‌وطنان امدادرسانی کردند تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، سازمان هلال احمر کشور در مراسمی از جامعه ورزشی و هنری کشور که در روزهای سیل کنار مسئولان و مردم حادثه بودند و امدادرسانی کردند تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و اهالی ورزش و هنر کشور برگزار شد از فدراسیون قایقرانی ایران نیز به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی ورزشکاران، مربیان و مسئولانش در امدادرسانی به هم‌وطنان حادثه دیده تجلیل کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی که در این مراسم حضور داشت گزارشی جامع از تلاش‌های قهرمانان قایقرانی در روزهای سیل ارائه داد و از امدادرسانی هیات‌های استانی قایقرانی به هم‌وطنان سیل زده صحبت کرد.

علی‌اصغر پیوندی در این مراسم اظهار کرد: سیل هولناک و دردناک برای مردم استان‌های لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان رنج فراوانی ایجاد کرد. لازم است از همدلی همه مردمان و اقشار جامعه که به فکر هموطنان خود بوده‌اند، تقدیر و قدردانی داشته باشم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور همچنین تاکید کرد: در این میان لازم است از تمام ورزشکاران، جامعه ورزشی عزیز که با ابراز همدردی، همراهی و کمک خیرخواهانه خود به کمک دیگر مردمان کشور شتافتند، تقدیرو تشکر کنم. امیدوار هستم زحمات و همدردی آن‌ها مقبول رضایت مردم واقع شود و اجرشان نزد درگاه الهی مقبول باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز