خبرگزاری کار ایران

محصص: فوتبال نوین بر پایه تعامل با بازیکنان است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۷۴۷

مدرس دوره مربیگری درجه Aگفت: بازیکنان شاخصی در این دوره حضور دارند که همگی با اشتیاق و نظم بالا سعی در فراگیری آخرین اطلاعات روز فوتبال دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، مدرس دوره مربیگری درجه A گفت: اکثر بازیکنان سابق لیگ برتر در این دوره حضور دارند. هدف ما از برگزاری این دوره و کلاس های مربیگری ارتقا سطح کیفی مربیان است و  در واقع هدف اصلی این کلاس تعامل با شرکت کنندگان است.

وی ادامه داد: پیشرفت و ارتقا مربیان با متددهای مربیگری شروع می شود. از روز گذشته بر فلسفه مربیگری، فوتبال، داشتن باور های مشخص و اهمیت برقراری ارتباط تاکید کردیم. امروز نیز در خصوص تمرینات دوره ای صحبت خواهیم کرد. در واقع کلاس در دو بخش عملی و تئوری تا روز 17 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و اردشیر پور نعمت به عنوان دستیار در کنار من به تدریس بازیکنان می پردازد. همچنین غیر از موارد مربیگری بحث های کنترل دوپینگ، جلوگیری از صدمات، آنالیز بازی، اهمیت تغذیه، استفاده از GPS  را در دستور فعالیت مربیان حاضر در دوره داریم و سپس از شرکت کنندگان امتحان عملی خواهیم گرفت و دوره دوم بعد از سه ماه خواهد بود که شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار می گیرند همگی باید درخصوص رساله ای که از آنها خواسته ایم تحقیق کنند و در دوره دوم به ما ارائه دهند.

وی در ادامه بیان کرد:  نکته ای که در این دوره بسیار مهم است، علاقه و نظم و انضباط در سطح بسیار خوبی است که از شرکت کنندگان شاهد هستیم. معتقدم در دوره های آموزشی تعامل با شرکت کنندگان  یکی از رکن برگزاری دوره موفق است ارائه دروس و یک طرفه فایده ندارد.

محصص گفت: مدیریت بازی و احترام و بازخورد گرفتن از بازیکنان از دیگر مواردی است که در این دوره مطالبی درباره آن خواهیم گفت. در واقع فوتبال نوین بر پایه تعامل با بازیکنان است. اگر قدر بازیکنان خود را ندانیم با مشکل مواجه می شویم. بازیکنان مالک اصلی فوتبال هستند و مربیان نقش تاثیر کننده را داشتند

وی در پایان گفت: امیدوارم با تجربه و داشته هایی که در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهیم شاهد رشد روز به روز فوتبال در بخش مربیگری و تربیت بازیکنان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز