خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش سه گانه

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۳۳

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش سه گانه با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه؛ مجمع عمومی سال ۹۷ فدراسیون به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، گودرزی رئیس فدراسیون، مجیدرضاخانی دبیر و روسای هیئت های استانی و نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، نهادها و سازمان ها در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای مجمع مطابق روال معمول برگزاری مجامع، گودرزی خلاصه ای از عملکرد فدراسیون در سال ۹۷ را در بخش های مختلف ارائه نمود. وی در ادامه بر لزوم جهش و ایجاد تحول اساسی در این رشته با استفاده از ظرفیت هیئت های استانی به خصوص در بعد همگانی تاکید و عنوان نمود که عقد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش کارگری و فدراسیون ورزش روستایی از جمله اقداماتی است که فدراسیون در چند ماه گذشته برای نیل به این هدف انجام داده است.

در ادامه مجمع گزارش حسابرسی از وضعیت مالی فدراسیون در سال گذشته، گزارش خزانه دار و بازرس فدراسیون به سمع و نظر اعضای مجمع رسید و با پرسش چند تن از اعضا و توضیحات ارائه شده به تایید اکثریت اعضای مجمع رسید.

 برنامه راهبردی پنج ساله و آیین نامه آموزشی فدراسیون، طرح پرداخت پاداش به قهرمانان رده های مختلف سنی کشور و تغییر نام و لوگوی فدراسیون ورزش سه گانه از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با رای اکثریت اعضای مجمع کلیات آن ها مورد تایید و تصویب قرار گرفت و مقرر شد جزییات این طرح ها با استفاده از نظرات و پیشنهادات هیئت ها در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون تعیین گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز