خبرگزاری کار ایران

کی‌روش ۸ سال در ایران بود ولی یک بار هم در ورزشگاه ندیدمش

نقی زاده: قلعه‌نویی چهار سال دنبال جذب من بود ولی قسمت نمی‌شد همکاری کنیم/ ماجرای من و تراکتور دیگر تمام شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۹۷

هافبک سپاهان در مورد شرایط این تیم و اردوی ترکیه صحبت کرد.

علیرضا نقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم خوب و بزرگی است و وقتی به من پیشنهاد داد شرایط را بررسی کردم و با توجه به حضور آقای قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم که قبلاً سابقه شاگردی‌اش را داشتم خیلی راحت‌تر تصمیم گرفتم و الان خوشحالم که در خدمت این تیم و هوادارانش هستم.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی چند سال به دنبال جذب او بود گفت: بله ایشان کسی بود که من را از جوانان تراکتور به بزرگسالان آورد و به نوعی معرف من به فوتبال رده بزرگسالان بود و همیشه هم به من لطف داشتند. هم در تراکتور، هم در ذوب آهن و هم فصل گذشته برای سپاهان من را خواستند ولی قسمت نبود و شرایط همکاری فراهم نشد ولی در حال حاضر در خدمت ایشان هستم و امیدوارم بتوانم جواب لطف و اعتمادش را بدهم.

هافبک سپاهان در مورد شرایط اردوی ترکیه عنوان کرد: اردوی خیلی خوب و مفیدی بود و دیدارهای تدارکاتی خوبی هم در آن برگزار کردیم و محک جدی خوردیم و فکر می‌کنم تا 70-80 درصد به آمادگی رسیدیم و مابقی در روزهای باقی مانده و تمریناتی که در اصفهان انجام می‌دهیم به دست می‌آید. جا دارد از مسئولان باشگاه هم به خاطر تدارکات خوب تیم تشکر کنم.

نقی‌زاده در مورد ترافیک خط هافبک سپاهان و کار سختش برای رسیدن به ترکیب اصلی گفت: من همیشه از چالش و رقابت استقبال می‌کنم و همین موضوع باعث پیشرفت یک فوتبالیست می‌شود. اگر رقیب نداشته باشی و خیالت راحت باشد که بازی می‌کنی ممکن است دچار افت شوی ولی وقتی باید همیشه در رقابت باشی همیشه مجبوری بهتر و بهتر شوی. من در تراکتور هم در پستی بازی می‌کردم که کلی بازیکن با کیفیت و اسم و رسم‌دار حضور داشتند ولی در نیم فصل اول بازیکن فیکس تیم بودم و در نیم فصل دوم و از زمانی که لیکنز آمد کمتر بازی کردم. در کل من ترسی از رقابت ندارم و تلاش می‌کنم تا در بین نفرات اصلی قرار بگیرد.

وی در مورد طولانی شدن انتظار هواداران سپاهان برای قهرمانی عنوان کرد: من فصل‌های قبل اینجا نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است ولی در حال حاضر شرایط خوبی در تیم داریم و می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و در جاهایی که لازم است شانس با ما یار باشد تا بتوانیم حداقل یک جام در فصل بعد به هواداران هدیه دهیم.

هافبک سپاهان در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل جدید هم گفت: بله در فصل جدید ما باید در سه جبهه بجنگیم و علاوه بر لیگ و جام حذفی، بازی‌های آسیایی هم در پیش است. بازیکنان خوبی داریم و کادرفنی ما هم تجربه خوبی در این بازی‌ها دارد و امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

نقی‌زاده در مورد حضور ویلموتس در تیم ملی و انگیزه بازیکنان برای دعوت شدن به این تیم هم اظهار داشت: بله خوشبختانه ویلموتس نشان داد که به لیگ توجه دارد و در اردوی اخیر بازیکنان جدیدی دعوت کرد و همین موضوع انگیزه‌ای شد برای سایر بازیکنان تا با تلاش بیشتر بتوانند شانس خود را برای ملی‌پوش شدن امتحان کنند. کی‌روش مربی بزرگی بود ولی حتی یک بار هم ندیدم برای دیدن بازی‌های لیگ برتر به ورزشگاه‌ها بیاید و همیشه یک تعداد بازیکن دعوت می‌شدند. من در همه رده‌های ملی حضور داشتم و دوست دارم شرایطی فراهم شود که به تیم بزرگسالان هم دعوت شوم.

وی در پایان در مورد دلخوری‌اش از تراکتور در جدایی از این تیم گفت: ماجرای من و تراکتور تمام شد و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. تراکتور تیم خوبی است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز