خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی فولاد خوزستان: تجهیز ورزشگاه‌ها اقدامی فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۸۰

​معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان گفت: تجهیز ورزشگاه ها را در اصل می توان اقدامی فرهنگی دانست .

به گزارش ایلنا، بابک داودی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال در مورد الزام باشگاه ها از سوی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برای تجهیز ورزشگاه ها گفت: ایجاد زیرساخت ها بسیار اهمیت دارد و این مساله باید در سال های گذشته پیگیری می شد که متاسفانه در انجام آن کوتاهی شد زیرا مسئولان قصد داشتند با شرایط ساده و تعامل با باشگاه ها، آنها را  در ایجاد زیرساخت ها یاری کنند اما نبود قوانین سفت و سخت باعث شد که برخی باشگاه ها در این زمینه کوتاهی کنند. 

وی افزود: اکنون فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ قصد دارند با انجام الزاماتی ورزشگاه ها را به شرایط استاندارد نزدیک‌تر کنند. تجهیز ورزشگاه‌ها قطعا یکی از عوامل مهمی است که باعث ایجاد تغییرات مثبت در  شرایط فرهنگی و جو ورزشگاه خواهد شد و فرهنگ هواداری نیز بر همین اساس به میزان قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد. بنابراین حتی اگر لیگ به مدت زیادی به تعویق بیفتد هم اشکالی ندارد زیرا باید شرایط ورزشگاه ها اصلاح شود.

معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: تجهیز ورزشگاه‌ها را در اصل می توان اقدامی فرهنگی دانست و رابطه مستقیم با فرهنگ هواداری در فوتبال دارد و باعث کاهش ناهجاری در فوتبال ایران خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز