خبرگزاری کار ایران

سلیمانی: در فصل قبل هم به بیرانوند گل زده بودم/ قرار بود به تیم ملی دعوت شوم

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۴۳۰

مهاجم گلزن سایپا در مورد عملکرد خودش در ترکیب این تیم در جام شهدا و انگیزه‌هایش در فصل جدید صحبت کرد.

محمدرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج خوب سایپا در جام شهدا و قهرمانی در این تورنمنت اظهار داشت: بازی‌های خوبی بود و تیم ما توانست پیش از شروع لیگ برتر یک محک جدی بخورد و خدا را شکر با نتیجه‌گیری و قهرمانی همراه بود چرا که روحیه تیمی ما را بالا برد و به جوان‌های تیم انگیزه و اعتماد به نفس داد.

وی افزود: تیم ما هماهنگی خوبی دارد و تمرینات‌ به موقع آغاز شد و با آیتم‌های به روزی که در تمرینات توسط آقای صادقی ایجاد شده در شرایط خوبی به سر می‌بریم و در انتظار شروع فصل جدید هستیم تا با سایپا نتایج خوبی کسب کنیم.

مهاجم سایپا در مورد عملکرد خوب خودش در این دیدارها گفت: من دو گل برای سایپا به ثمر رساندم و به نوعی آقای گل رقابت‌ها محسوب می‌شوم چرا که بازیکن دو گله دیگر نداشتیم. این را بگویم که زحمت بچه‌های دیگر را به ثمر نشاندم و خوشحالم توانستم برای تیمم مفید باشم.

سلیمانی در مورد شرایط خودش در سال‌های اخیر اظهار داشت: من دو فصل است که در نیم فصل نخست 4 گل می‌زنم ولی به دلیل مصدومیت و بدشانسی در نیم فصل دوم نتوانستم زیاد بازی کنم ولی امیدوارم در این فصل بتوانم برای تیمم هم بیشتر بازی کنم و هم بیشتر گل بزنم.

وی در مورد گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند هم گفت: من پیش از این هم سابقه باز کردن دروازه بیرانوند را داشته‌ام و فصل قبل به او گل زدم و دومین باری بود که به او گل می‌زدم. من خودم از کودکی استقلالی بودم ولی الان فقط سایپایی هستم و به موفقیت این تیم فکر می‌کنم و پرسپولیس هم تیم بزرگی است که خوشحالم توانستیم مقابل آنها پیروز شویم.

مهاجم سایپا در مورد اینکه این تیم سکوی پرتاب بازیکنان زیادی در فصل‌های اخیر بوده خاطرنشان کرد: بله سایپا در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی را لژیونر کرده یا به استقلال و پرسپولیس فرستاده و من هم انگیزه زیادی دارم تا در ترکیب این تیم عملکرد خوبی داشته باشم و اگر شد بتوانم لژیونر شوم.

سلیمانی در پایان با اشاره به اینکه چقدر برای ملی‌پوش شدن انگیزه دارد گفت: در همین اردوی اخیر که بازیکنان جوان و جدید دعوت شدند با من هم صحبت شده بود و گفته بودند دعوت می‌شوم ولی نمی‌دانم چرا اسمم در فهرست نبود. امیدوارم در اردوهای بعدی این فرصت به من داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز