خبرگزاری کار ایران

محمد نوازی در گفت و گو با ایلنا:

دنبال لابی قوی هستم تا تیم بگیرم/دوست دارم با نتایج خوب استقلال پز بدهم/در استقلال استعفا هفتگی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۲۲۳

کاپیتان سابق استقلال دوست دارد استقلالی متفاوت با نتایجی بهتر ببیند.

به گزارش ایلنا،محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال که به تازگی از آکادمی استقلال استعفا داده این روزها در خانه بیکار و مشغول استراحت است وی معتقد است تا زمانی که لابی قوی‌ای نداشته باشی نمی‌توانی در تیم به مربیگری بپردازی. با نوازی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و همچنین بحث مربیگری در فوتبال ایران به صحبت پرداختیم.

استقلال را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ چطور ارزیابی می‌کنید؟

البته هنوز که از استقلال چیز خاصی ندیده‌ایم چون در بازی رسمی به میدان نرفته است فقط نتایج بازی‌های دوستانه این تیم را پیگیری می‌کنم خیلی هم دوست دارم یک بار از نزدیک در تمرین حضور پیدا کنم و نظاره‌گر آماده‌سازی تیم باشم.

فکر می‌کنی استراماچونی در استقلال موفق باشد؟

استراماچونی یک مربی بزرگ است که در چند سال اخیر در فوتبال ایران امسال چنین مربی حضور پیدا نکرده است. استقلال بازیکنان خوبی را هم جذب کرده است امیدوارم استقلالی متفاوت با نتایجی بهتر ببینیم و با نتایج خوب این تیم به نوعی پز دهیم. در چند سال اخیر مردم خیلی اذیت شدند و بهتر است امسال با قهرمانی آنها را خوشحال کنیم.

اما خیلی‌ها نگران این هستند که این تیم 18 بازیکنش را از دست داده است؟

برای هر تیمی در شروع فصل این اتفاقات می‌افتد اما چون استقلال تیم بزرگی است بیشتر به چشم می‌خورد خیلی از بازیکنان به دلیل مسائل فنی و برخی دیگر به دلیل مسائل اخلاقی از تیم رفتند درست است تعداد زیادی بازیکن رفتند اما در پایان این مربی است که باید پاسخگوی نتایج تیم باشد.

بازیکنان جدید را در حد استقلال می‌دانید؟

بازیکنان جدید قابل قبول هستند و من اعتقاد دارم بازیکنی که به استقلال می‌آید قطعا از نظر فهم فوتبالی بسیار پخته است و نیازی به تجربه ندارد الان در فوتبال روز دنیا بازیکن جوان و پیر نداریم و این میزان دوندگی بازیکنان است که عملکرد آنها را مشخص می‌کند.

 خطیر هم از پست معاونت ورزشی استقلال استعفا داده است در این باره چه نظری دارید؟

تا جایی که من می‌دانم استعفای ایشان هنوز قبول نشده اما متاسفانه ایشان هفته‌ای چند بار استعفا می‌دهد یک جورایی در استقلال استعفا هفتگی شده است.

خودتان بعد از استعفا از آکادمی پایه‌های استقلال مشغول انجام چه کاری هستید؟

در خانه نشسته‌ایم و کار خاصی انجام نمی‌دهیم دنبال یک لابی خوب هستیم تا در یک تیمی حضور پیدا کنیم تلاش ما در آکادمی این بود که کمک کنیم اما متاسفانه در این چند وقت مصاحبه‌هایی از ا فراد مختلف دیدم که فکر می‌کنم بحث آکادمی اصلا به آنها مربوط نمی‌شود که ورود می‌کنند من تاکنون در تمام این سال‌ها نه به سفارش کسی مصاحبه می‌کنم و نه با سفارش کسی در تیم حضور پیدا می‌کنم بر اساس توانایی‌های خودم کار می‌کنم اما چون قلب و دلم یکی است و حرفم را رک می‌زنم برخی از این افراد دوست ندارند تازه فهمیدم که مدرک درایران بی‌فایده است. برخی‌ها بدون اینکه رزومه‌ای داشته باشند در حال مربیگری هستند و خیلی‌ از بیرونی‌ها چون بله قربان‌گوی نیستند بیکار نشسته‌اند هر تیمی هم که می‌خواهی بروی یا باید اسپانسر داشته باشی یا باید در شورای شهر کسی هوایت را داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز