خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی لیگ دسته اول برگزار شد+ برنامه کامل مسابقات

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۷۶

قرعه کشی مسابقات جام آزادگان(فصل 99-98) امروز عصر به میزبانی هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان در فصل (98-99) از ساعت 16 امروز به میزبانی هتل المپیک برگزار شد. در این مراسم فریبرز محمودزاده به عنوان مسئول مسابقات، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ و سعید فتاحی به همراه چندتن از مسئولان و نمایندگان باشگاه‌ها حضور یافته بودند.

فریبرز محمودزاده پیش از آغاز مراسم قرعه کشی اظهار داشت: "هر گونه نقل و انتقال امتیاز باشگاه‌ها بایستی تا تاریخ 16 مردادماه به کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام گردد. تا الان هیچ مکاتبه رسمی مبنی بر انتقال امتیاز تیمی با سازمان لیگ انجام نشده است. استادیوم‌های میزبانی هر کدام از تیم‌های حاضر کامل نباشد بازی های خانگی آن تیم به هیچ عنوان در آن استادیوم برگزار نمی‌شود و بازی به استادیوم دیگری انتقال داده خواهد شد.تیم ها باید قرارداد حداقل 14 بازیکن را تا شانزدهم مردادماه به صورت رسمی در هیئت فوتبال‌ها ثبت و مدارک را به سازمان لیگ ارسال کنند."

ریحان البرز، آلومینیوم اراک، مس کرمان، سرخپوشان پاکدشت، بادران تهران، قشقایی شیراز، فجر سپاسی، مس رفسنجان، ملوان، خونه به خونه بابل، نود ارومیه، شهرداری تبریز، کارون اروند خرمشهر، خوشه طلایی، آرمان گهر سیرجان، نیروی زمینی، سپیدرود رشت، استقلال خوزستان 18 تیمی هستند که در فصل آینده با یکدیگر رقابت می‌کنند. گفتنی است امتیاز تیم خونه به خونه واگذارشده بود اما به دلیل اینکه هنوز وضعیت مشخصی ندارد در قرعه کشی نام خونه به خونه قید شده است.

سازمان لیگ در این فصل به باشگاه‌ها اعلام کرده تا روز 16 مرداد ماه فرصت دارند تا نام بازیکنان خود را ارایه کنند و در غیر اینصورت تیمی که فهرست خود را 10 روز قبل از شروع مسابقات ارائه نکند از جدول مسابقات کنار گذاشته می شود و تیمی دیگر جایگزین خواهد شد.

گفتنی است؛ بازی های این فصل با حضور 18 تیم از 26 مرداد آغاز می شود. تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

برنامه کامل مسابقات و نتیجه قرعه کشی را مشاهده می‌کنید:

قرعه کشی لیگ دسته اول برگزار شد+ برنامه کامل مسابقات

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز