خبرگزاری کار ایران

سریال بد قولی‌ها ادامه دارد؛

تراکتوری‌ها همچنان منتظر رسیدن پول

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۶۰

بازیکنان تراکتور هنوز آخرین قسط فصل قبل خود و پیش پرداخت‌های فصل جدید را دریافت نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات مالی در فوتبال یک اصل جدایی ناپذیر از تیم‌ها و باشگاه‌های ایرانی محسوب می‌شود و در این میان حتی برخی از باشگاه‌هایی که در ظاهر پر زرق و برق و متمول به نظر می‌رسند هم از این قائده مستنثی نیستند.

باشگاه تراکتور که در آستانه شروع دومین فصل فعالیتش زیر نظر بخشی خصوصی قرار دارد هم یکی از این باشگاه‌ها است که این روزها مشکلات مالی دارد و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان ناراحتی شدید آنها را به همراه داشته و ادامه این روند می‌تواند به روند حرکتی سرخپوشان در فصل جدید ضربه بزند.

این ناراحتی در اردوی ترکیه خودش را نشان داد و عده‌ای از بازیکنان گلایه‌های خود را از این بابت با کادرفنی و سرپرست باشگاه در میان گذاشتند و یکی از دلایل سفر صادقیان به ترکیه، علاوه بر مذاکره و عقد قرارداد با بازیکن جدید، برطرف کردن این مشکل بود و مدیرعامل تراکتور به بازیکنان وعده داد پس از بازگشت به ایران این مشکل برطرف شود.

در حالی که سه روز از بازگشت تراکتوری‌ها به تبریز گذشته و اعضای تیم از عصر امروز دور جدید تمرینات را شروع می‌کنند هنوز خبری از پول نیست و همچنان به بازیکنان وعده آینده داده می‌شود.

در آخرین صحبتی که با بازیکنان شده قرار است ظرف یک هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود و بخش دیگر تا شروع فصل جدید در اختیار تراکتوری‌ها قرار می‌گیرد.

در حال حاضل 20 درصد پیش پرداخت فصل جدید بازیکنان تراکتور پرداخت نشده و گفته می‌شود باشگاه 20 تا 35 درصد هم از فصل گذشته که مربوط به آخرین قسط پرداختی به بازیکنان می‌شود به نفراتی که از فصل قبل عضو این تیم بودند بدهکار است.

البته بازیکنان تراکتور با صحبت‌های مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم و به خاطر هواداران پرشور باشگاه قصد دارند فعلاً در آرامش و سکوت به کار خود ادامه داده و اجازه تبدیل شدن این ماجرا به یک حاشیه برای تراکتور را ندهند ولی مشخص نیست در صورت ادامه این روند چه اتفاقی خواهد افتاد.

باشگاه تراکتور از زمانی که تحت مالکیت محمدرضا زنوزی در آمده اوضاع مالی خوبی نسبت به سایر تیم‌های ایرانی دارد و همیشه یکی از تیم‌های پر هزینه نقل و انتقالات بوده است ولی به نظر می‌رسد مشکلات اقتصادی کشور گریبانگیر این باشگاه هم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز