خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیرعامل باشگاه تراکتور بر سرعت بخشیدن به روند آماده سازی ورزشگاه یادگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۵۰۲

صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور از آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) برای لیگ نوزدهم بازدید و بر سرعت بخشیدن روند آماده سازی آن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور،  غلامرضا صادقیان ظهر امروز (پنج‌شنبه سوم مرداد) به همراه معاون عملیات یگان ویژه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی بازدید چند ساعته از ورزشگاه یادگار امام (ره) داشت. 

وی در این بازدید خواستار سرعت بخشی در سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری روند آماده سازی شد و بر افزایش قابل توجه تعداد گیت‌های ورودی به ورزشگاه تاکید کرد تا هواداران در کمترین زمان ممکن بدون تجمع و معطلی در صندلی های خود حاضر شوند.

صادقیان در این بازدید با ارائه طرح هایی محل دقیق قرارگیری کیوسک‌های کنترل بلیط الکترونیکی را مشخص کرد تا صف‌های طولانی برای ورود به ورزشگاه ایجاد نشود.

در این بازدید با پی گیری های صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور و جلب رضایت یگان ویژه مقرر شد جهت رفاه حال هواداران برای ورود راحت به سکوها پس از آماده سازی جاده شهرداری توسط اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری تبریز گیت های ورودی در درب های ورودی ضلع شمال غربی و شمال شرقی نصب و راه اندازی گردد.

 

همچنین به دستور مدیرعامل باشگاه تراکتور تعداد کارگرهای فعال در پروژه که توسط این باشگاه در حال فعالیت هستند نیز دو برابر شد تا ورزشگاه برای آغاز رقابت های فصل جدید فوتبال کشورمان سریعتر آماده شود.

همچنین در ادامه این بازدید مهندس صادقیان با بیان اینکه برای باشگاه رفاه حال هواداران در استادیوم اولین اولویت است از روند نصب صندلی‌های ورزشگاه بازدید کرد.

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، مدیریت باشگاه در نظر دارد فروش بلیط بازی‌های خانگی تراکتور را به صورت کارت بلیط الکترونیکی انجام داده تا هواداران بتوانند به راحتی روی صندلی مورد علاقه خود بنشینند.

در این برنامه نمایندگانی از هواداران و سکوها در  برنامه ریزی و ساماندهی وضعیت ورزشگاه یادگار مدیریت باشگاه را کمک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز