خبرگزاری کار ایران

تساوی بدون گل نساجی و نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۶۸

شاگردان مهاجری در چارچوب بازی دوستانه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان در ادامه برگزاری دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل خود از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در زمین ورزشی احمدآباد مستوفی تهران برابر یکدیگر قرار گرفتند.

محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی در نیمه نخست مسابقه بیشتر از بازیکنان جوان خود استفاده کرد ولی با این وجود در ۱۵ دقیقه ابتدایی به‌خوبی توانست با چرخش توپ در زمین مسابقه تاکتیک خود را به حریف دیکته کند ولی رفته‌رفته این شاگردان مهدی تارتار بودند که نبض مسابقه را به دست گرفته و یکی دو فرصت نسبتاً خوب را روی دروازه میرزازاد به‌وجود آوردند که با هوشیاری مدافعین و دروازه‌بان قائمشهری‌ها این حملات، راه به جایی نبرد.

در ادامه دو تیم به‌دلیل گرمای زیاد هوا بازی آرام‌تری را به نمایش گذاشتند که با این وجود شاگردان مهاجری با بازیسازی علی‌اصغر عاشوری و سیدمحمد میری در میانه میدان، فرارهای حسن جعفری و رضا دهقانی از کناره‌ها و نیروی جوانی و جنگندگی علی شجاعی و رحمان جعفری، دو سه موقعیت نسبتاً خوب روی دروازه حریف جنوبی خود به‌وجود آوردند که با بدشانسی به گل دست نیافتند تا نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نساجی نیمه دوم را با تغییرات زیاد در وسط زمین و جناحین آغاز کرد که همین امر موجب شد تا کمربند میانی میدان را در اختیار گرفته و با استفاده از بازیکنان سرعتی در جناحین، دایره حملات خود را گسترده‌تر و فرصت‌های خوبی به دست بیاورد که مهاجمین این تیم با بدشانسی و بعضاً کم‌دقتی قدر فرصت‌های خود را ندانسته و موفق به گلزنی نشدند.

در آن سوی میدان مهدی تارتار به مانند مسابقات گذشته نیمه دوم را با کمترین تغییر آغاز کرد و به مانند نیمه نخست مسابقه بیشتر به‌دنبال حفظ توپ و استفاده از فضای پشت سر مدافعین میانی نساجی بود که با هوشیاری شیری و علیاری تیم جنوبی نتوانست به خواسته خود دست یابد و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز