خبرگزاری کار ایران

علیاری: بازی مقابل جوانان پرسپولیس کار ما را سخت کرد/ می‌دانستم به تیم ملی دعوت می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۲۰

وینگر جوان سایپا از جام شهدا و صعود به فینال رقابت‌ها صحبت کرد.

مجید علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و برگ برنده ما در این بازی به نظرم انگیزه بالای تیم ما بود. حضور ترکیب جوان در سایپا انگیزه تیم را بالا برد و اتفاقا این موضوع در پرسپولیس هم وجود داشت و اینکه می‌گویند آنها با تیم دومشان وارد زمین شدند و کارمان راحت‌تر بود را قبول ندارم چرا که بازیکنان جوان همیشه به خاطر انگیزه بالا بازی خوبی به نمایش می‌گذارند.

وی در مورد اینکه فکر برتری مقابل پرسپولیس را می‌کرد یا نه، گفت: بله می‌دانستیم که شانس خوبی برای بردن داریم چون تیم خوبی داریم و تلفیق خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار داریم و با حضور یک مربی جوان مثل ابراهیم صادقی کارمان راحت‌تر هم می‌شود چرا که این انگیزه جوانی هم در بازیکنان وجود دارد و هم در کادرفنی.

وینگر جوان سایپا در مورد اینکه بازیکنان زیادی در این تیم در پست او بودند که یا لژیونر شدند یا راهی تیم‌های پرطرفدار پایتخت شدند گفت: بله سایپا یک سکوی پرتاب خیلی خوب است و در پست من هم بازیکنانی مثل قلیزاده، ترابی و دشتی حضور داشتند که راهی تیم‌های دیگر شدند. من انگیزه زیادی دارم تا در سایپا در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم به تیم کمک کنم.

علیاری در مورد دعوتش به تیم ملی هم گفت: از ویلموتس ممنونم که فضایی برای دعوت نفرات جدید به تیم ملی باز کرده و این انگیزه بازیکنان خصوصاً لیگ برتری ها را زیاد می‌کند تا با تلاش بیشتر شانس خود را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی زیاد کنند. من خودم حدس می‌زدم که اگر قرار باشد تغییراتی در تیم ملی رخ دهد من هم می‌توانم جزو دعوت شده ها باشم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. البته ویلموتس گفت این اردو برای شناخت نفرات جدید بود ولی امیدوارم عملکردم طوری باشد که باز هم دعوت شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز