خبرگزاری کار ایران

مرور لژیونرهای فوتبال ایران در فصل آینده

از انگلیس و فرانسه تا ترکیه و قطر

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۲۵۹

پنج ایرانی در لیگ بلژیک حضور دارند؛ با بازگشت وحید امیری به پرسپولیس، ادامه حضور مجید حسینی در ترابوزان اسپور و حضور اللهیار صیادمنش در فنرباغچه، نماینده‌های ایران در لیگ ترکیه همان دو بازیکن باقی ماند.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی با ریوآوه به توافق رسید و راهی لیگ پرتغال شد. لیگی که پیش‌ازاین مهرداد محمدی هم به آن ملحق شده بود و حالا از این به بعد برای ایرانی‌ها جذابیتی چند برابر دارد. دیگر لیگی که ایرانی‌ها پیگیری می‌کردند، کرواسی بود که صادق محرمی در آن‌جا حضور داشت. و البته با حضور علیرضا جهانبخش در برایتون و سامان قدوس در آمیان، لیگ‌های انگلیس و فرانسه هم اهمیتی دوچندان پیدا کرده بود. روسیه تنها لیگی است که به خاطر سرمای هوا و تعطیلیِ زمستان، از حالا شروع شده است و سایر لژیونرهای ایرانی باید منتظر شروع شدن لیگ باشند. سعید عزت‌اللهی به تمرینات روستوف برگشته و سردار آزمون هم گلزنی‌هایش در زنیت را استارت زده است.

پنج ایرانی در لیگ بلژیک حضور دارند؛ با بازگشت وحید امیری به پرسپولیس، ادامه حضور مجید حسینی در ترابوزان اسپور و حضور اللهیار صیادمنش در فنرباغچه، نماینده‌های ایران در لیگ ترکیه همان دو بازیکن باقی ماند. پنج ایرانی در قطر حضور دارند که بختیار رحمانی در لیگ دو سایر بازیکن‌ها در سطح اول فوتبال این کشور توپ خواهند زد. دانیال داوری در بوندسلیگای B و بیت‌آشور هم در ام‌ال‌اس حضور دارند.

البته بازیکنان دیگری هم احتمالاً به این فهرست اضافه می‌شوند که هنوز تیم فصل بعدشان را قطعی نکردند. بازیکنانی مانند رضا قوچان‌نژاد، سوشا مکانی، مهرداد پولادی، علیرضا بیرانوند، علی کریمی، علی علیپور، پژمان منتظری و علیرضا حقیقی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز