خبرگزاری کار ایران

رونخواه: آمدیم که جام شکل بگیرد/باید ببینیم استراماچونی چه تغییری ایجاد می کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۱۹۰

سرمربی تیم فوتبال نیرو زمینی گفت: رای لیگ برتری شدن شاخصه‌هایی وجود دارد و افکار عمومی می‌فهمند کدام تیم مدعی صعود است. این به هزینه‌های باشگاه‌ها، امکانات و تفکر تمام مجموعه برمی‌گردد تا تیم به لیگ برتر صعود کند، اما الان این شرایط را نداریم.

به گزارش ایلنا، امید روانخواه بعد از شکست شاگردانش مقابل شاهین بوشهر در جام شهدا گفت: هوا برای بازی در این سطح خیلی گرم بود. ما هم اطلاعی از حضور در این تورنمنت نداشتیم و ساعت 8 صبح به ما این موضوع را اطلاع دادند. روز گذشته (سه‌شنبه) تمرین پرفشاری داشتیم، اما دوست داشتیم این جام شکل بگیرد و در این مسابقات شرکت کردیم. این رقابت‌ها تجربه خوبی برای بازیکنان ما به همراه داشت و دستاوردی که به آن نیاز داشتیم، دست یافتیم.  این بازی به ما کمک می‌کند پیش از شروع فصل، نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی درباره شانس شاگردانش برای صعود به لیگ برتر اظهار داشت: برای لیگ برتری شدن شاخصه‌هایی وجود دارد و افکار عمومی می‌فهمند کدام تیم مدعی صعود است. این به هزینه‌های باشگاه‌ها، امکانات و تفکر تمام مجموعه برمی‌گردد تا تیم به لیگ برتر صعود کند، اما الان این شرایط را نداریم. تیم خیلی خوب، باکیفیت و جوانی داریم و بازیکنان سال گذشته را در تیم حفظ کردیم، اما ضعیف‌ترین شرایط را از لحاظ مالی داریم و انتظار صعود، فشار زیادی بر تیم ما تحمیل می‌کند.

سرمربی تیم دسته اولی نیروی زمینی تهران درباره شرایط تیمش در رقابت های دسته اول تصریح کرد: تیم خوبی هستیم و اینگونه نیست که بگوییم برای فرار از سقوط می‌جنگیم، اما فکر می‌کنم بتوانیم با تیم‌های مدعی رقابت داشته باشیم.

روانخواه درباره خصوص وضعیت استقلال با هدایت استراماچونی ادامه داد: بهتر است الان اظهار نظر نکنیم و باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. استراماچونی کارنامه خوبی دارد و یک مربی جوان است. ابزار لازم باید فراهم باشد و باید ببینیم چه تیمی روانه مسابقات می‌کند. زمانی که یک مربی به باشگاه می‌آید، مردم با تمام مشکلات موجود منتظرند با آغاز رقابت‌ها، ببینند تیم چه تغییری دارد و ما هم منتظریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود ممکن است لیگ دسته اول به تعویق بیفتد، گفت: تلاش کردیم کارمان را هشت هفته زودتر آغاز کنیم تا تاریخ شروع لیگ، مصادف با هشتمین هفته آغاز تمرینات ما باشد. تلاش می‌کنیم به روز باشیم، اما ما جزئیات هستیم و لیگ کلیات فوتبال را در بر می‌گیرد. اینکه مسابقات با این بی‌نظمی آغاز شود، هیچ توجیهی ندارد و مشخص نیست چرا این اتفاق رخ می‌دهد.


سرمربی نیروی زمینی با گلایه از احتمال تأخیر در شروع لیگ دسته اول اظهار داشت: نباید لیگ به تعویق بیفتد و باید تفکر و برنامه‌ریزی خوبی وجود داشته باشد. باید از تاریخ آغاز رقابت‌ها مطمئن باشیم بعد آن را اعلام کنیم. کاش تاریخ شروع لیگ را ابتدا اعلام نمی‌کردند که ما کار را هشت هفته زودتر شروع کنیم و بعد آن را به تعویق بیندازند. زمان‌بندی تمرین و بدنسازی ما به اتمام می‌رسد، اما تکلیف ما هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم خود را چگونه در فرم خوب خود نگه داریم.

روانخواه در مورد مشخص بودن زمان قرعه‌کشی لیگ دسته اول تصریح کرد: باید مشخص باشد که قرار است با چه تیمی بازی کنیم. باید بدانیم اولین بازی در چه ساعت و روزی برگزار می‌شود، اما از آن مطلع نیستیم و این به کار ما لطمه می‌زند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش امیدوار است که به لیگ برتر صعود کند یا خیر، خاطرنشان کرد: مطمئناً امیدواریم. مانند سال گذشته که کسی فکر نمی‌کرد به لیگ دسته اول صعود کند، اما این کار را انجام دادیم. هدف اصلی ما باید صعود به لیگ برتر باشد، اما هیچ‌کس تحت فشار نیست و ما و باشگاه می‌دانیم چقدر امکانات داریم. تلاش می‌کنیم فراتر از انتظارات و امکانات نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز