خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: یکشنبه وضعیتم مشخص می‌شود / به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۹۷۸

هافبک تیم پرسپولیس گفت تا روز یکشنبه هفته آینده وضعیت همکاری‌اش با سرخپوشان مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه پس از جلسه با ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک سری صحبت با آقای عرب داشتیم و روز یکشنبه نتیجه نهایی انها مشخص خواهد شد و به جمع بندی می‌رسیم.

وی در مورد اینکه پیشنهاداتی به دستش رسیده و قصد جدایی دارد گفت: پیشنهاد برای هر بازیکن هست و می‌آید و میرود. بحث بحث این است که بازیکن قلبش با چه تیمی باشد و بخواهد کجا بازی کند. صحبت‌های خوبی داشتیم و روز یکشنبه نتیجه نهایی مشخص می‌شود. اگر به ما نیاز داشته باشند می‌مانیم.

عالیشاه درباره اینکه از باشگاه کره‌ای پیشنهاد دارد گفت: من یکسری حرف‌ها گفتم ولی از زبان من نشنیده‌اید که پیشنهاد دارم یا ندارم. بحث منت گذاشتن نیست. جایی که بتوانم کمک کنم می‌مانم و اگر نتوانم میروم.

هافبک پرسپولیس درخصوص اینکه آیا او هم همانند شایان مصلح و سروش رفیعی با برخورد بد مدیریت رو به رو شده است یا خیر گفت: صحبت‌های حاشیه ای نکنید. همین سوالات می‌تواند یک بازیکن را زیر سوال ببرد. کادر فنی را هم زیر سوال ببرد. اگر در مورد من هر سوالی باشد پاسخگو هستم.

امید عالیشاه درباره وضعیت کمپ اردوی ترکیه پرسپولیس گفت: من به عنوان یک بازیکن می‌گویم که اردوی چندان بدی نبود اگر آن دو بازی برگزار می‌شد بهتر بود. به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز داریم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود به ترافیک در خط میانی و مسائل مالی گلایه داشته گفت: آیا در چند سال اخیر شما دیده‌اید که من چنین مباحثی با پرسپولیس داشته باشم. مگر تا الان نجنگیده بودم؟ قطعا می‌جنگم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز