خبرگزاری کار ایران

سهمیه استقلال با خرید غلامی پرشد

خبر عجیب مذاکره با اسدی!؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۹۵

طبق قوانین بلبلی قطعاً سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و تردیدی دراین‌باره وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، استقلالی‌ها با عارف غلامی قرارداد بستند تا ششمین سهمیه لیگ برتری آبی پوشان به مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان اختصاص پیدا کند. سیاوش یزدانی(دفاع میانی- دفاع چپ)، مسعود ریگی(هافبک دفاعی)، محمد بلبلی( وینگر و مهاجم)، علی دشتی(وینگر، هافبک و دفاع راست)، آرش رضا وند(هافبک هجومی و هافبک میانی) و عارف غلامی(دفاع میانی و دفاع راست) 6 خرید لیگ برتری آبی پوشان هستند. جالب اینکه در چنین شرایطی بازهم شایعه مذاکره استقلالی‌ها با رضا اسدی مطرح‌شده و حتی برخی مدعی شده‌اند که این بازیکن امروز با آبی پوشان قرارداد می‌بندد!؟ وقتی سهمیه لیگ برتری استقلالی‌ها پرشده، جذب اسدی یا هر بازیکن لیگ برتری دیگری ممکن نیست. از طرف دیگر باشگاه با علی کریمی به توافق رسیده و فرشید باقری هم به تمرینات برگشته تا علاوه بر بحث پر شدن سهمیه، موضوع عدم نیاز فنی آبی‌ها در این پست هم مطرح باشد.حالا مشخص نیست که بر چه اساس و مبنایی برخی منابع خبری از ادامه مذاکرات و توافق استقلالی‌ها با اسدی خبر می‌دهند؟

هرچند از گوشه و کنار شنیده می‌شود که بلبلی بازیکن 21 ساله تیم سقوط کرده سپیدرود سهمیه لیگ برتری نیست، اما چنین موضوعی صد در صد اشتباه است. طبق قوانین بلبلی قطعاً سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و تردیدی دراین‌باره وجود ندارد. حالا درباره مذاکره با اسدی فقط 4 حالت می‌تواند وجود داشته باشد. نخستین و محتمل‌ترین حالت این است که برخی رسانه با استفاده از جذابیت‌های فصل و نقل و انتقالات به دنبال ایجاد هیجان و جذابیت برای جلب مخاطب هستند و باوجود پر شدن سهمیه آبی‌ها و منتفی شدن حضور این بازیکن همچنان تلاش می‌کنند تا این پرونده را باز و مفتوح نگه‌دارند. احتمال دوم هم بازارگرمی برخی رسانه‌ها برای اسدی است. یعنی به‌صورت هدفمند او را گزینه استقلال و در آستانه آبی‌پوش شدن معرفی می‌کنند تا ارزش و قیمت این بازیکن را بالاتر ببرند. احتمال سوم را می‌توان به‌حساب گاف مدیران باشگاه گذاشت که نور کرده‌اند بلبلی چون تیمش به دسته اول سقوط کرده سهمیه لیگ یکی است.

این در شرایطی است که در قانون نقل و انتقالات خیلی صریح ذکرشده است که بازیکنان تیم‌های سقوط کرده سهمیه لیگ برتری هستند.آخرین و چهارمین احتمال هم جدا شدن بلبلی از استقلال با شکایت باشگاه فولاد خوزستان است که ادعا دارد قبل از استقلالی‌ها با او قرارداد بسته‌اند و برنده جدال حقوقی بر سر بازیکن فصل گذشته فولاد خواهند بود. به‌هرحال طی امروز و فردا مشخص می‌شود که کدام احتمال و گزینه درباره ماجرای استقلال و خبر ادامه مذاکرات با اسدی درست است. هرچند در تماسی که با یکی از مدیران باشگاه استقلال داشتیم اعلام کرد با علی کریمی توافق کرده‌اند جذب رضا اسدی منتفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز