خبرگزاری کار ایران

اعتراف می‌کنم غلامی بازیکن مورد علاقه من نیست

بختیاری زاده: قرار بود عارف غلامی جذب شود همان سهرابیان می‌ماند، بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۳۶

بختیاری زاده نقد زیادی به مدیریت استقلال دارد از آرمین سهرابیان می‌گوید که به نظر او بهتر بود به جای جذب غلامی که بازیکن مورد علاقه‌اش نیست این بازیکن حفظ می‌شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خرید جدید استقلال که حالا برعکس زمان کرانچار در تیم امید بازوبند کاپیتانی را با سرمربیگری فرهاد مجیدی می‌بندد، گویا زیاد به مذاق برخی پیشکسوتان این تیم خوش نیامده است. یکی از این نفرات سهراب بختیاری زاده است که مربی غلامی در تیم امید بود. بختیاری زاده معتقد است این بازیکن اگر شرایط قبلی را در سه تیم فولاد، سپاهان و ذوب‌آهن داشته باشد و مثل تیم امید نتواند در استقلال خوب کار کند آخر فصل دوباره باید دنبال یک تیم جدید باشد. 

* استقلال عارف غلامی را جذب کرد که در تیم امید شاگرد شما بود. نظرتان درباره این بازیکن چیست؟

امیدوارم این بازیکن بتواند در استقلال عملکرد موفقی داشته باشد. به هرحال ایشان به تیم بزرگی پیوسته است و این را باید در نظر بگیرد که در چه باشگاه بزرگی قرار است بهترین عملکرد را از خودش به نمایش بگذارد.

* اما زمان شما این بازیکن زیاد به اردوی تیم امید دعوت نمی‌شد؟

عارف غلامی قبل از بازی‌های آسیایی در اردوی تیم امید حضور داشت اما نظر کادرفنی بعد از این اردو درخصوص ایشان عوض شد و باید بگویم در واقع هم پستی‌های او بهتر از این بازیکن کار کردند.

* غلامی یکی از بازیکنانی بود که در سه تیم مطرح نتوانست نظر قلعه‌نویی، منصوریان و نکونام را جلب کند.

به نظر من باید در باشگاه استقلال در جنبه جذب بازیکن منطق حاکم باشد و بازیکن برای کسب شهرت به استقلال نیاید. اعتراف می‌کنم غلامی بازیکن مورد علاقه من نیست. در سپاهانی حضور داشته که آن موقع یکی از تیم‌های پایین جدول بود. یک نیم فصل در فولاد بود و اصلا شرایط خوبی نداشت و حالا که به استقلال آمده باید از این فرصت استفاده کند.

* به نظرتان چرا استقلال چنین بازیکن ناموفقی را جذب کرده است؟

باید قبول کنیم دلال‌ها در این چند سال از مدیران باشگاه استقلال قدرت بیشتری دارند و فقط دنبال پر کردن جیب خود بوده‌اند . بیشترین ضربه را استقلال در این چند سال از دلال‌ها خورده که فقط بازیکنان خودشان را به باشگاه مورد نظرشان فرستاده‌اند .

* فکر می‌کنید چرا با وجود آرمین سهرابیان و پژمان منتظری که باشگاه آن‌ها را رد کرد بازیکنی مثل عارف غلامی جذب شد؟

ابتدا باید بگویم به نظر مربی احترام گذاشت اما درخصوص پژمان منتظری مقوله فرق می‌کند. باشگاه قرارداد این بازیکن را تمدید نکرد و من در همان برهه هم که قرار بود این اتفاق بیفتد و افتاد بارها به این موضوع اعتراض کردم. متاسفانه اما هیچکس به این موضوع توجه نکرد.

* نزدیک به 18 بازیکن از استقلال در این فصل جدا شدند؟

این اتفاق هرسال می‌افتد. بدترین موضوع برای یک تیم این است که در فصل نقل و انتقالات ورودی و خروجی‌های زیادی داشته باشد. در حالی که در اکثر تیم‌های بزرگ اسکلت تیم حفظ می‌شود. بدبختی استقلال همین دلال‌ها هستند که اسکلت تیم را از بین می‌برند و مربی باید استرس داشته باشد تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ تیمش به هماهنگی برسد.

* چه توصیه‌ای ‌به عارف غلامی دارید؟

توصیه‌ام به او این است به هر قیمتی نباید به استقلال می‌رفت. یک بازیکن وقتی مدام باشگاه عوض می‌کند نشانه‌اش این است که از نظر کیفیت و اخلاق شرایط خوبی ندارد. غلامی باید از تجربه ناموفقش در سه تیم قبلی و تیم امید استفاده کند تا دوباره آخر فصل دنبال یک تیم جدید برای فصل بعد نباشد.

* شما اگر بودید بین از دست دادن آرمین سهرابیان و جذب غلامی کدام را انتخاب می‌کردید؟

 به نظر من اگر قرار بود عارف غلامی جذب شود همان سهرابیان می‌ماند، بهتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز