خبرگزاری کار ایران

یک پایان تلخ برای گرت بیل (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۶۸۸

پاری‌سن‌ژرمن وسوسه شده بیل را با نیمار عوض کند و چینی‌ها حاضرند به او هفته‌ای یک میلیون پوند دستمزد بدهند. مقصد او معلوم نیست اما یک چیز قطعی است؛ بیل از مادرید می‌رود.

به گزارش ایلنا، دوران گرت بیل در رئال مادرید به آخر رسیده و این بال ولزی همانطور که مربی‌اش، زین‌الدین زیدان گفته روزهای آخرش را به‌عنوان بازیکن این تیم سپری می‌کند. او که آشکارا و بی‌رحمانه از سوی مربی فرانسوی طرد شده با وجود بی‌میلی مربی می‌خواست بماند اما حالا شاید وسایلش را برای سفری طولانی به خاور دور و چین آماده کند. هر جا که مقصد باشد، او دیگر پیراهن سفید رئال را به تن نمی‌کند و این یعنی بعد از شش سال پرماجرا در پایتخت اسپانیا که لحظات درخشان زیادی داشت اما به همان اندازه نقاط منفی در کارنامه‌اش ثبت شد، این سفر به پایان رسیده است.

او به تیمش کمک کرد قهرمانی لالیگا، سوپرجام اسپانیا، چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سه سوپرجام اروپا و چهار جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد اما مربی فرانسوی بعد از آنکه بال ولزی را در باخت 3 بر یک بامداد یکشنبه برابر بایرن‌مونیخ به جایگاه تماشاگران فرستاد - در این بازی 11 نفر در نیمه اول بازی کردند و در نیمه دوم 11 نفر دیگر به میدان رفتند- گفت: «اگر بیل فردا برود، بهتر است» و این خشم مدیر برنامه‌های بیل، جاناتان بارنت را برانگیخت اما باشگاه توپ را به زمین ایجنت بیل انداخت که خواسته او بازی نکند تا مصدوم نشود.

چین به هر حال برای جذب بیل تلاش می‌کند و او پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی روی میز دارد، اتفاقی که برای مادرید رخ نداده. با تغییر قوانین فوتبال چین، باشگاه‌ها به اندازه مبلغ حق انتقال برای بازیکنان باید برای توسعه زیرساخت‌های فوتبال کشور هزینه کنند و این آمدن فوق‌ستاره‌ها را متوقف کرد. برای همین هم باشگاه‌های چینی ترجیح می‌دهند با دستمزدی گزاف ستاره‌ها را جمع کنند به جای آنکه پول هنگفتی بابت انتقال آنها بپردازند.

شانگهای شنهوا ابراز علاقه کرد و رئال پاسخ منفی داد، آنها استفان الشعراوی را به جای او خریدند و حالا جیانگسو سونینگ و بیجینگ گوان برای جذب بیل رقابت دارند.

زیدان بعد از آخرین قهرمانی اروپایی‌اش با رئال مادرید در کیف در خروج را برای بیل باز کرد و از آن موقع تغییر بزرگی رخ نداده حداقل از جنبه مثبت. مربی آشکارا می‌گوید که بیل در برنامه‌هایش جایی ندارد و همچنان احتمال رفتنش به تیم‌های دیگر اروپایی وجود دارد اما مشکلات مصدومیتش مانع بزرگی ایجاد کرده همانطور که 30 سالگی او کمکی نمی‌کند. تاتنهام هم ابراز علاقه کرده است اما باشگاه‌های

چینی در حال حاضر شانس زیادی دارند.

آنطور که سان گزارش داده باشگاه بیجینگ گوان قصد دارد با دستمزد یک میلیون پوند در هفته بعد از کسر مالیات این بازیکن را به خدمت بگیرد. در صورتی که این اتفاق بیفتد، بیل بالاترین دستمزد فوتبالی جهان را دریافت می‌کند. این بازیکن که تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، در حال حاضر هفته‌ای 600 هزار پوند در رئال دریافت می‌کند. در حال حاضر، لیونل مسی با 900 هزار پوند دستمزد هفتگی در صدر جدول دستمزدهای فوتبالی جهان قرار دارد. فصل نقل و انتقالات چین 9 مرداد بسته می‌شود.

منبع منبع: مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز