خبرگزاری کار ایران

سرنوشت ستاره آلمانی چگونه رقم خواهد خورد؛ سانه در برزخ

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۷۳

این روزها خبرهای مبنی بر انتقال سانه به بایرن مونیخ به گوش می‌رسد و این در حالی‌ست که این بازیکن تصمیم مشخصی برای آینده خود نگرفته است.

به گزارش ایلنا، لروی سانه ستاره آلمانی منچسترسیتی پس از اینکه برای تمدید قراردادش به توافق نرسید حالا در یک‌قدمی جدایی از باشگاه انگلیسی در تابستان قرار گرفته است.

قرارداد فعلی سانه با سیتیزن‌ها در سال 2021 به پایان می‌رسد و این باشگاه به دنبال این است که بتواند با تمدید قرارداد این ستاره آلمانی، باشگاه‌های دیگر را از تلاش برای جذب سانه منصرف کند، اما به دلیل به وجود آمدن برخی از مشکلات باشگاه نتوانسته قرارداد این ستاره جوان را تا کنون تمدید کند.

به گفته برخی از رسانه‌های آلمانی در بایرن مونیخ در حال مذاکره با ایجنت این ستاره آلمانیست و همچنین خبر می‌رسد بایرن مثل منچستر سیتی همانند سال 2016  ابتدا با پدر و مادر سانه در خصوص این انتقال صحبت نموده تا این بازیکن را به مونیخ بیاورد، اما گویا سانه قصد ترک انگلیس را در این تابستان ندارد و بین بایرن و منچسترسیتی ترجیح می‌دهد در اتحاد بماند.

اما از سمتی گفته می‌شود سیتزن‌ها به دنبال آن هستند تا سانه را به بایرن بفروشند اما به شرط آنکه پیشنهاد مالی باوارایی‌ها بالایی 100 میلیون یورو باشد، اما رسانه‌های نزدیک به باشگاه مدعی هستند که من سیتی تنها برای تمدید قرارداد با این ستاره آلمانی صحبت کرده و تا زمانی که خود سانه بخواهد در اتحاد بماند به هیچ وجه راضی به فروش آن نخواهد بود.

به همین دلیل تاکنون سانه نتوانسته تصمیمی درست و روشنی برای ماندن در اتحاد یا رفتن به مونیخ بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز