خبرگزاری کار ایران

جام شهدا لغو شد؛ شورای تامین موافقت نکرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۸۷

با وجود تاکید اتحادیه باشگاه‌ها به برگزاری جام شهدا به نظر می‌رسد این تورنمنت لغو خواد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جام شهدا که پیش از این قرار بود میان چهار تیم پرسپولیس، سایپا، فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز برگزار شود با اما و اگرهای زیادی روبرو شده و با وجود اصرار اتحادیه باشگاه‌های کشور مبنی بر برگزاری آن  به نظر می‌رسد لغو خواهد شد.

پس از اینکه  باشگاه ماشین سازی اعلام کرد در این تورنمنت شرکت نخواهد کرد شاهین بوشهر اعلام آمادگی کرد تا جای این تیم را بگیرد ولی در پس از آن اعلام شد ماشین‌سازان دیدار تدارکاتی با فولاد خوزستان ترتیب داده‌اند و به جای دیداری که قرار بود در جام شهدا میان دو تیم برگزار شود در محل دیگری به مصاف هم خواهند رفت.

از طرفی باشگاه پرسپولیس هم که یکی از تیم‌های حاضر در این جام بود قرار است دیداری تدارکاتی با نود ارومیه داشته باشد و اینطور به نظر می‌رسد که قید حضور در جام شهدا را زده است.

پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری این تورنمنت مطرح بود و عنوان می‌شد تنها اتحادیه باشگاه‌ها حامی برگزاری این جام است و حالا به نظر می‌رسد اختلافات موجود به سمتی رفته که این تورنمنت لغو شود. هرچند هنوز خبر رسمی مبنی بر لغو آن منتشر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز