خبرگزاری کار ایران

یک روز دیگر تمدید شد؛ امروز اخرین مهلت ثبت نام در جام مینی گلف رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۷۴

مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف از تمدید یک روزه مهلت ثبت نام جام مینی گلف رسانه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، محبوبه مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ثبت نام در نخستین جام مینی گلف رسانه‌ها از تاریخ 25 تیر آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

وی افزود: باتوجه به استقبال خوب اهالی رسانه از برگزاری جام مینی گلف ثبت نام در این جام برای یک روز دیگر تمدید شد و تا فردا ادامه داد

مرادی اضافه کرد: این نخستین بار است که جام مینی گلف رسانه از سوی فدراسیون گلف برگزار می‌شود، هدف از این جام آشنایی بیشتر اهالی رسانه با رشته گلف و مینی گلف و توسعه این ورزش در بین این قشر است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف اظهار داشت: خوشبختانه اهالی رسانه همکاری فراوانی در پوشش اخبار رشته ورزشی گلف و انجمن‌های مربوطه دارند و امروز بیش از گذشته شاهد حضور رسانه‌ها در رویدادهای ورزش گلف هستیم.

وی افزود: پیش از شروع جام مینی گلف رسانه‌ها یک دوره آموزشی توسط مربیان مجرب فدراسیون به اهالی رسانه داده خواهد شد تا افراد آشنایی کامل با رشته مینی گلف جهت حضور در مسابقه داشته باشند.

در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون گلف ازتمامی اهالی رسانه دعوت می‌کند تا در این رویداد که مقرر است 10 مرداد برگزار شود ثبت نام کنند و توانایی خود رادر این رشته ورزشی بسنجند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز